مزایای سئو وب سایت در سال 2022

مزایای سئو وب سایت در سال 2022

از نظر ما وب سایت بدون سئو مانند یک قاب بدون عکس است! بی روح، بی معنی و بی تاثیر! مزایای سئو وب سایت را برایتان توضیح می دهیم تا ثابت کنیم که برای چنین ادعایی دلایل قانع کننده ای داریم. به طور کلی سئو سایت در اصفهان یعنی یک تیر و چند نشان!

مزایای سئو وب سایت در سال 2022

مزایای سئو وب سایت در سال 2022

 

سایت شما هرچه که باشد نیاز به دیده شدن دارد!

 

یکی از مهمترین فاکتورهایی که به نوبه خود بخش مهمی از مزایای سئو وب سایت محسوب می شود، کمک به دیده شده است. اصلاً چرا سایت طراحی می کنید؟ قطعاً به دنبال کاربر هستید. فرقی نمی کند سایت شما چند سربرگ دارد و برای یک فضای تجاری فوق حرفه ای طراحی شده است یا یک سایت ساده فروشگاهی است! سئو سایت در اصفهان  شما را در معرض دید قرار می دهد.

چیزی که در ذهن 95 درصد از کاربران وجود دارد این است که پس از سرچ یا جستجوی یک عبارت در یک مرورگر به سراغ 3 الی 5 ساعت برتر پیشنهاد شده می روند. یعنی چه؟ یعنی سایتی که جلوی چشمشان قرار می گیرد! سئو باعث می شود که سایت در لیست 5 مورد برتر مرورگر قرار بگیرد.

بنابراین به زبانی ساده به شما توضیح دادیم که مزایای سئو وب سایت در سال 2022 در وهله اول جذب کاربر است. البته این موضوع تمام ماجرا نیست. اینکه فقط کاربر وارد سایت شود کفایت نمی کند!

 

مزایای سئو وب سایت در سال 2022

مزایای سئو وب سایت در سال 2022

مزایای سئو وب سایت از نظر تخصصی

 

مزایای سئو وب سایت برای بسیاری از افراد واضح است اما شاید یک سری موارد از دید بسیاری از افراد پنهان بماند.

  • افزایش اعتبار شرکت با سئوی وب سایت

یکی از مهمترین مزایای سئو وب سایت این است که کسب و کار شما را معتبر سازد. اعتبار سازی یک کسب و کار در دنیای اینترنت به این معنی است که موتور جستجو، سایت مربوط به کسب و کار را قبول داشته باشد و به آن امتیاز دهد. گوگل را همه می شناسیم، پر استفاده ترین مرورگری که این روزها با سیگنال های نسبتاً دشوار سئوی داخلی و خارجی تصمیم به رده بندی سایت ها گرفته است. شاید فکر کنید سئوی سایت یعنی محتوای خوب و تمام! محتوا فقط یکی از فاکتورهای مهم برای سئوی سایت در اصفهان  و البته ما هم از اهمیت آن اطمینان داریم، اما الگوریتم های گوگل بسیار سختگیر تر شده اند، طراحی، امنیت، سرعت، نوع کلمات کلیدی، وضعیت قرار گیری کلمه کلیدی، سختی یا آسانی و همینطور میزان تقاضا در خصوص موضوع مورد نظر از دید گوگل پنهان نخواهد بود.

 

 

  • افزایش ترافیک سایت از راه استاندارد

ده ها روش عجیب و غریب و غیر استاندارد وجود دارد تا سایت شما پر ترافیک نشان دهد که ما هیچ کاری با این روش ها نداریم، چون دوامی ندارند. به طور کلی یکی دیگر از مزایای سئو وب سایت این است که کمک می کند تا ترافیک واقعی داشته باشید. یعنی بدون نیاز به درخواست از کاربر، خود کاربر به سایت شما علاقمند است و سایت شما را انتخاب می کند. یعنی به جای اینکه شما دنبال مشتری باشید، مشتری دنبال شما است!

 

 

  • سنجش با اعداد واقعی

در بررسی مزایای سئو وب سایت نباید از ابزارهای قدرتمندی که میزان موفقیت سایت را نشان می دهند غافل شد. فرض کنید شرکت راه اندازی کرده اید و به طبع سرمایه گذاری در این مسیر داشته باشید، دانستن میزان موفقیت و تاثیرگذاری سرمایه شما بسیار مهم است. سئو همین کار را می کند. به طور کلی گوگل آنالیتیکس و سایر برنامه های آنالیز سئو سایت کمک می کند تا استراتژی سئو به سادگی مورد بررسی قرار بگیرد. در واقع شما به واسطه سئوی سایت میزان حضور کاربر در سایت مشخص می شود.

  • بهبود بازاریابی محتوا با سئوی سایت

زمانی که بازاریابی محتوایی صورت می گیرد، سئو ارزش واقعی خود را مشخص می کند. در واقع سئو سبب می شود که بتوانید با روش های مختلف با مخاطب ارتباط بگیرید.

بگذارید موضوع را به شکل دیگری بررسی کنیم. زمانی که مخاطب مشغول مطالعه قسمت بالای قیف محتوای شما است، سئو کمک می کند تا قسمت های پایین محتوا نیز به چشم بیاید. به طور کلی مشتریان علاقه زیادی به محتوای اصلی دارند و به سراغ سایت و برند های آشنا و قابل اعتماد می روند و این اعتمادسازی توسط سئوی سایت صورت می گیرد. در واقع مزایای سئو وب سایت فقط برای شرکت نیست، بلکه مشتری هم در این راستا به آنچه می خواهد رسیده است.

 

  • افزایش سطح آگاهی از برند شما

مشتریان به دنبال برندی هستند که با آن آشنا باشند یعنی اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشند و این موضوع کمک می کند تا اعتمادسازی بیشتر شود. یکی از مزایای سئو وب سایت فروشگاهی دقیقاً همین است. در واقع یک شخص برای خرید یک محصول در ابتدا جستجوهای مختلفی انجام می دهد تا به یک برند و موقعیت مناسب برسد، سئو کمک می کند تا برند شما مور اعتماد کاربر قرار بگیرد و به طور کلی بهترین نتیجه را داشته باشد.

با بازاریابی محتوایی و استراتژی های سئو شما می توانید اطلاعات جالبی به مشتریان خود در خصوص کالا یا خدمات مورد نظر ارائه دهید و نوعی منبع اطلاعاتی محسوب می شوید. دقت کنید که به طور کلی این موضوع سبب می شود که ارزش کالا بیشتر شود و موقعیت استفاده از آن نیز بهبود یابد.

 

 

  • فروش بیشتر = تبلیغ بیشتر

شاید فکر کنید با تبلیغ بیشتر به فروش بیشتر می رسید اما دقیقاً برعکس است. وقتی سئوی سایت شما به درستی اجرا شده باشد، هر مشتری که یکبار از شما خرید کرده است با میل خود برای شما تبلیغ می کند به این ترتیب هرچه سئوی سایت قوی تر شود، مشتریان بیشتر می شوند و سطح تبلیغ نیز گسترده تر خواهد شد بدون اینکه نیاز باشد بنر بزنید و امیدوار باشید که فردی مشتری شما باشد!

یکی از مهمترین مزایای سئو افزایش فروش است که به طبع با سودآوری بیشتر همراه است و البته که سبب تبلیغ بیشتر کسب و کار شما می شود. این مساله به طور کلی برای سایت های فروشگاهی بسیار پر اهمیت است. برای اینکه در صفحه اول جستجوها حضور داشته باشید می بایست کلید واژه های مناسبی انتخاب کنید تا با کلیک کاربران سازگار باشد و بتواند شرایط را به خوبی دنبال نماید در غیر این صورت سایت رتبه خود را از دست می دهد.

برای اینکه این موضوع برای شما واضح تر باشد باید بگوییم که به طور کلی مطالب صفحه اول معمولاً بیش از 33 درصد از کل ترافیک جستجو را پوشش می دهد.

 

مزایای سئو وب سایت از نظر هزینه ها

 

حال که در مورد تخصصی ترین مزایای سئو وب سایت صحبت شد، وقتش رسیده تا کمی در مورد هزینه ها صحبت کنیم. دقت کنید که به طور کلی سئو هزینه تبلیغات را کاهش می دهد. یعنی سئو سبب می شود که بازار شما گسترده شده و نیازی به هزینه بالا برای تبلیغات نداشته باشید. مثلاً اگر سئوی سایت شما قوی باش، به جای 5 بنر میتوانید فقط 2 بنر اجرا کنید و پول اضافه ای در این راستا پرداخت نکنید.

بسیاری از شرکت ها هنوز درگیر تبلیغات سنتی هستند و سئوی سایت سبب می شود که تبلیغات سنتی نیز کمتر شود و نتیجه بهتری فراهم شود.

مزایای سئو وب سایت برای تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک دنیای گسترده ای دارد و اگر سئوی سایت نباشد قطعاً با شکست روبرو می شود. به طور کلی اگر به قیف بازاریابی سنتی دقت کنید شامل 4 بخش اصلی است که عبارت است از: آگاهی، علاقه مندی، میل به خرید و اقدام!

برای اجرای این 4 مرحله نیاز به جریان ثابتی از خریداران جدید است. دقت کنید که کسب و کارها به طور کلی بیشترین هزینه های خود ها در بخش آگاه سازی در نظر می گیرند در این حالت سئو کمک می کند تا ترافیک سایت بیشتر شده و هزینه های اضافی کنار برود.

قدرت کلمات کلیدی طولانی را جدی بگیرید!

بررسی که صورت گرفته است نشان می دهد که در حدود 15 درصد از عبارت هایی که به واسطه کاربران در سایت سرچ می شود به قدری جدید و شاید عجیب هستند که گوگل هرگز آنها را ندیده است. به طور کلی کاربر هر آنچه در ذهن خود دارد سرچ می کند و سئوی سایت در اصفهان  باید به کلمات کلیدی طولانی “دارای پسوند یا پیشوند” نیز دقت کافی داشته باشد در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت که سایت مسیر استاندارد خود را طی کند.

این روزها در سایت های تجارت الکترونیک شرایطی فراهم شده است تا کلیدواژه های طولانی تر نیز مورد هدف قرار بگیرند. به طور کلی سطح جزییات در ساختار سایت ها نیز افزایش می یابد و در نهایت کاربر برای ورود به یک فروشگاه اینترنتی می تواند از کلید واژه های طولانی تر نیز استفاده کند.

 

 

مزایای سئو وب سایت در یک نگاه

سایتی که بدون سئو طراحی می شود حتی اگر از زیباترین و جدیدترین گرافیک روز دنیا بهره برده باشد بدون سئو از دید گوگل پنهان می ماند و اینجاست که می گویند آش نخورده و دهان سوخته!

سئوی وب سایت های مختلف به طور کلی شرایط متفاوتی دارد و البته که این موضوع سبب می شود تا رویکرد سئو به بهترین نحو ارزیابی شود. یک موضوع مهم دیگر این است که سئوی وب سایت در سال های اخیر یک فاکتور اصولی و پر اهمیت است و باید به آن ارجحیت داده شود.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *