دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

منظور از دیجیتال مارکتینگ، هر نوعی از بازاریابی است که با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی صورت می‌پذیرد. با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و توسعه فضای مجازی، روش‌های تبلیغات از نوع سنتی به سمت مدرنیته در حرکت هستند. در گذشته تبلیغات به صورت تابلو، بنر، بیلبورد و… انجام می‌شد و محدود به همان منطقه بود. اما امروزه با توجه به تعداد بالای شبکه‌های اجتماعی معرفی خدمات و محصولات به طیف وسیعی از افراد جامعه بدون محدودیت مکانی امکان‌پذیر است.

برای اینکه بتوانید با معرفی خدمات و محصولات خود، درآمد بیشتری کسب کنید، دیجیتال مارکتینگ کمک شایانی به شما می‌کند. به دلیل اهمیت بالای بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای مختلف،  استفاده از دیجیتال مارکتینگ در اصفهان بسیار رایج شده است.

 

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 

مزایای بسیار دیجیتال مارکتینگ

بکارگیری دیجیتال مارکتینگ در کسب وکارهای مختلف، مزایای بسیاری دارد. از جمله این مزایا عبارتند از:

  • دسترسی آسان به مخاطب: یکی از مهم‌ترین مراحل بازاریابی، شناخت و پیدا کردن مخاطب هدف و پی بردن به نیازهای او است. بعد از اینکه مخاطب هدف شناسایی شد، باید بتوان خدمات ارائه شده توسط مجموعه را به شکلی به او انتقال داد که جزو مشتریان مجموعه قرار بگیرد. در این راستا دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند که مخاطب هدف خود را شناسایی و به بهترین شکل پیام خود را به او برسانید.
  • در دیجیتال مارکتینگ امکان سنجش نتایج تبلیغات وجود دارد. اما در بازاریابی سنتی این امکان نیست. در واقع در بازاریابی سنتی نمی‌توان به آمار دقیقی از افرادی که بیلبورد تبلیغاتی را دیده‌اند، دسترسی پیدا کرد.اما در دیجیتال مارکتینگ می‌توان فرضا تعداد افرادی که بر روی لینک تبلیغاتی کلیک کرده‌اند را محاسبه کرد.
  • در دیجیتال مارکتینگ به اندازه بازاریابی سنتی نیازی به پرداخت هزینه نیست. برای بازاریابی سنتی باید هزینه بسیاری کرد‌. در حالی که برای کسب و کارهای کوچک امکان پرداخت این هزینه وجود ندارد. در بازاریابی سنتی تبلیغات شما به یک محدوده جغرافیایی معینی اختصاص پیدا می‌کند. اما در دیجیتال مارکتینگ به تعداد بالایی از مخاطبان، صرف نظر از موقعیت جغرافیایی آن‌ها امکان انتقال پیام وجود دارد.
  • با استفاده از دیجیتال مارکتینگ امکان آسان بهینه سازی وجود دارد. در واقع می‌توان اگر تبلیغات به نتیجه مطلوب نرسید، سریع‌تر به علل آن پی برده و رویه را تغییر دهید.
  • امروزه با گسترش فضای مجازی بیشتر افراد قبل از خرید، برای کسب اطلاعات مدنظرشان به موتورهای جستجو مراجعه می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ در اصفهان  شرایطی را فراهم می‌کند که به این افراد در رابطه با خدماتی که ارائه می‌دهید، اطلاعات کافی بدهید.

 

مزایای دیجیتال مارکتینگ

مزایای دیجیتال مارکتینگ

روش‌های گوناگون دیجیتال مارکتینگ

 

در بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ، از روش‌ها و راهکارهای گوناگونی استفاده می‌شود. در انتخاب هر یک از این روش‌ها، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. در واقع باید به چند پرسش، پاسخ بدهید تا بتوانید روش مناسب را بکار بگیرید.  از جمله اینکه این پرسش‌ها عبارتند از; هدف شما از این تبلیغ چیست؟  کسب و کار شما با کدام روش، تناسب بیشتری دارد؟  کدام روش بازاریابی دیجیتال، در جذب  گروه مخاطب هدف، موثرتر است؟ و… در ادامه مطلب، به معرفی برخی از این روش‌ها و تکنیک‌ها می‌پردازیم.

  • بازاریابی محتوا: از محتواها برای جذب مخاطب از موتورهای مختلف جستجو استفاده می‌شود. در این نوع از بازاریابی، یک شناختی از مخاطبین به دست می‌آید. اصطلاحی که برای توضیح این شناخت از آن استفاده می‌شود، پرسونای مخاطب می‌باشد. وقتی نسبت به مخاطب شناخت حاصل شود، تدوین و تولید محتوا اصولی‌تر و متناسب با نیاز مشتری صورت می‌گیرد. محتوای مناسب، باعث ارتقاء رتبه سایت، شبکه‌های اجتماعی و… می‌شود.

در این زمینه می‌توانید متناسب با نوع کسب و کارتان و هدفی که دارید، از انواع مختلف تولید محتوا استفاده کنید. محتواها به شکل‌های مختلفی از جمله متنی، صوتی، کتاب الکترونیکی و… تولید می‌شوند.

  • تبلیغات نمایشی: این روش از بازاریابی، با چاپ بنر شباهت دارد. اما تفاوت اصلی آن دو، این است که تبلیغات نمایشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و به صورت آنلاین انجام می‌شود. این تبلیغات آنالیز شده و بهینه سازی می‌شوند.
  • بازاریابی با تلفن همراه: این روش خود شامل بسیاری از روش‌های بازاریابی دیجیتال است. در این روش با استفاده از تلفن همراه می‌توانید تبلیغات پیامکی داشته باشید. همینطور در شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال داشته باشید. با توجه به افزایش میزان استفاده مردم جامعه از تلفن همراه، تبلیغاتی که در این حوزه انجام می‌شوند بازدهی بسیار بالایی دارند.

 

روش‌های گوناگون دیجیتال مارکتینگ

روش‌های گوناگون دیجیتال مارکتینگ

 

سایر روش‌های مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ

  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی که در حوزه خرید و فروش و توسعه کسب و کار وجود دارد، اینستاگرام است. انواع مختلف شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، از این روش بازاریابی، استفاده اصولی و موثری می‌کنند. امروزه بیشتر افراد جامعه در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای پیج هستند. افراد برای خرید محصولات مختلف، علاوه بر جستجو در موتورهای جستجوگر اینترنتی، حتما سری هم به پیج‌هایی که ارائه دهنده خدمات یا فروشنده محصولاتی هستند سر می‌زنند.
  • پی پی سی: بیشتر افراد با این واژه آشنایی دارند. منظور از پی پی سی، همان پرداخت کردن هزینه در برابر هر کلیک است. در این روش به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما صورت بگیرد، باید هزینه‌ای پرداخت کنید.
  • بازاریابی ویدئویی: از این روش بازاریابی دیجیتال مارکتینگ، تحت عنوان ویدئو مارکتینگ نیز نام می‌برند. همانطور که می‌دانید، ویدئو نقش موثری در جذب مخاطب و در نتیجه فروش بیشتر دارد.
  • بازاریابی ایمیلی: در این روش از بازاریابی دیجیتال، از ایمیل به منظور ارسال محتوا، اطلاع رسانی تخفیفات و فروش ویژه و… استفاده می‌شود. در این حوزه می‌توانید انواع مختلف ایمیل خوشامدگویی، ایمیل پیگیری، خبرنامه‌های اشتراک و… را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
اهمیت بالای سئو در دیجیتال مارکتینگ

اهمیت بالای سئو در دیجیتال مارکتینگ

 

اهمیت بالای سئو در دیجیتال مارکتینگ

در بازاریابی به کمک موتورهای جستجو، هدف اصلی ارتقاء رتبه سایت مربوط به کسب و کار شما است. در واقع هدف این است که  در رابطه با هر خدمتی یا محصولی که فرد در موتورهای جستجو به دنبال کسب اطلاعات آن است، در صورتی که آن واژه به کسب  و کار شما مربوط باشد، وب سایت شما در صدر صفحات نمایش داده شود. یکی از مزایای ارتقاء رتبه وب سایت، این است که مخاطب آن را دلیل بر اعتبار آن وب سایت خواهد دانست. برای رسیدن به این هدف باید از اصول مختلفی همچون سئو استفاده کرد. بکار بردن اصول و تکنیک‌های سئو، باعث می‌شود که در جستجوهای مربوط به کلمات کلیدی کسب و کار شما، وب سایت شما جزو سه سایت بالا آمده باشد.

تکنیک‌های سئو به طور کلی در سه گروه سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو خاکستری قرار می‌گیرند. منظور از سئو کلاه سفید، رعایت قوانین و مقررات اصول سئو می‌باشد. از نقطه مقابل این سئو، تحت عنوان سئو کلاه سیاه نام برده می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، در آن از روش‌های غیر قانونی که مورد تایید گوگل نیست، برای ارتقاء رتبه سایت استفاده می‌شود.

با وجود اینکه این سئو در کوتاه مدت موثر است. اما باید بدانید گوگل آن را تشخیص داده و وب سایت مربوطه جریمه خواهد شد. لذا در بلند مدت سئو کلاه سفید بهترین نتیجه ممکن را برای سایت شما به ارمغان می‌آورد.

این روش به عنوان مهم‌ترین تکنیک در بازاریابی دیجیتال، مورد استقبال تمامی برندهای شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان قرار گرفته است

در پایان به این نکته مهم توجه داشته باشید. برای استفاده کارآمد و موثر از روش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، لازم است در رابطه با آن اطلاعات و دانش کافی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که بازاریابی دیجیتال خود را به تیم سئو کوییندر زمینه  دیجیتال مارکتینگ در اصفهان بسپارید. این شرکت‌ها به دلیل بهره گرفتن از افراد متخصص، در این حوزه عملکردی موثر و کارآمد داشته و به افزایش درآمد شما کمک بسیاری می‌کنند.