روش های بهبود رتبه سایت در گوگل

بهبود رتبه سایت در گوگل یکی از مهمترین عوامل برای پیشرفت شما در کسب و کار آنلاین است. در صورتی که رتبه سایت شما در سیستم گوگل بالا برود، افراد بیشتری از سایت شما بازدید می کنند و مخاطبان شما به همین نسبت افزایش می یابند. در حال حاضر هیچ فرمول قطعی برای کسب رتبه های بهتر در گوگل وجود ندارد. تنها با پیروی از برخی الگوریتم ها می توانید، رتبه بهتری در این سیستم به دست آورید.

به کلیه الگوریتم ها و قوائدی که برای بهبود رتبه سایت در گوگل به کار می روند، اصطلاحاً سئو سایت می گویند. رعایت نکات و قوانین سئو سایت در اصفهان باعث بهینه سازی سایت شما می شود. یکی از مهمترین اصول برای بهبود رتبه سایت در گوگل طراحی یک سایت مناسب است که مخاطبین را به سمت خود جذب کند!

 

منظور از بهبود رتبه سایت چیست؟

بهبود رتبه سایت در اصفهان و همه ی ایران در گوگل به استفاده از خدمات سئو بستگی دارد. هر چه بیشتر از این قوانین در محتوای سایت خود استفاده کنید، بی شک رتبه سایت شما نیز بهبود می یابد. صرفاً داشتن یک سایت برای بهبود کسب و کار کافی نیست و باید برای پیشرفت سایت نیز تلاش کنید! همه ما با فیلترهای جست و جوی گوگل آشنایی داریم. بدون وجود گوگل بسیاری از فعالیت های اقتصادی و تجاری قابل انجام نخواهند بود و افراد با هزاران مشکل در زندگی روزمره خود مواجه می شوند.

یکی از اصطلاحات رایج در این زمینه، رتبه سایت است. وقتی برای خود یک سایت مناسب در گوگل راه اندازی کنید، بی شک برای شما اهمیت دارد که چند نفر از کاربران، سایت شما را مشاهده می کنند! برای این که تعداد بازدیدهای سایت خود را افزایش دهید، باید برای افزایش رتبه خود در گوگل به برخی نکات توجه داشته باشید.

بهبود رتبه سایت در اصفهان و کل ایران  در گوگل باعث می شود که سایت شما در الویت نمایش گوگل پس از هر بار جست و جوی افراد قرار گیرد. گوگل برای نمایش اطلاعات به افراد به امتیاز سئوی سایت ها توجه می کند. هر چه مطالب موجود در سایت شما به عبارات سرچ شده نزدیک تر باشند، بیشتر برای کاربران نمایش داده می شوند و به عبارت دیگر بهبود رتبه سایت در گوگل حاصل می شود.

 

 

تاثیر بررسی کلمات کلیدی در بهبود رتبه گوگل

بهبود رتبه سایت در گوگل به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین مواردی که در این زمینه تاثیر می گذارد، انتخاب صحیح و اصولی کلمات کلیدی است. در صورتی که کلمات کلیدی سایت شما به درستی انتخاب شوند و با متون و محتوای بارگذاری شده در سایت تناسب داشته باشند، بی شک بهبود رتبه سایت در گوگل حاصل می شود.  کلمات کلیدی مناسب، سبب بهینه سازی سایت شما می شوند و این فرایند را بسیار ساده تر می کنند.

با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، با صرف کمترین هزینه و زمان می توانید به نتیجه دلخواه برسید. برای بهبود رتبه سایت در گوگل و موفقیت بیشتر در سایت، از اهمیت کلمات کلیدی در سایت خود غافل نشوید! اگر برخی از کلمات به کار رفته در تیترهای هر محتوا در کلمات کلیدی سایت شما به کار روند، تاثیر مطلوبی بر سئو سایت بر جای می گذارد.

در صورتی که از کلمات مرتبط با تیتر را به طور منظم در محتوا استفاده نکنید، گوگل نتیجه می گیرد که تیتر صفحات سایت شما چندان ارتباطی به محتوای درج شده در آن ندارد! به این ترتیب انتخاب کلمات کلیدی مناسب هم در رشد کسب و کار شما تاثیر گذار است و هم سبب افزایش درآمد شما می شود! چرا که بازدید از پیج شما را بالاتر می برند و متعاقبا فروش محصولات نیز با افزایش چشمگیری رو به رو می شود.

تاثیر عنوان صفحه و لینک ها در بهبود رتبه گوگل

بهبود رتبه سایت در گوگل به لینک هایی که در سایت خود قرار می دهید نیز بستگی دارد. هر چه لینک گذاری بیشتری در سایت خود انجام دهید و کیفیت لینک گذاری در سایت را بالاتر ببرید، سایت شما رشد بیشتری خواهد داشت. در هر سایت عمدتا از سه نوع لینک استفاده می شود! بک لینک ها دسته اول لینک های مرتبط در سایت هستند که وب سایت های مختلف شما را به یکدیگر پیوند می دهند.

دسته دیگر لینک ها، لینک داخلی نامیده می شوند! این لینک ها پیوندهایی در داخل یک سایت ایجاد می کنند؛ با استفاده از آن ها می توانید یک صفحه از سایت را با صفحات دیگر در همان وب سایت پیوند دهید. لینک های خروجی نیز از مهمترین عوامل برای بهبود رتبه سایت در گوگل به شمار می روند. این لینک ها مطالب شما را به سایت های دیگری ارجاع می دهند.

شما می توانید با استفاده از قابلیت لینک گذاری خارجی، تبادلاتی با سایت های همکار داشته باشید. برای بهبود رتبه سایت در گوگل باید از لینک های مرتبط با محتوای خود در هر بخش استفاده کنید. اگر از بک لینک های سایت های دیگر استفاده کنید، مطالب شما از دیدگاه آن سایت ها نیز قابل تایید خواهند بود. این لینک ها موضوعات هر بخش از سایت شما را مشخص می کنند.

 

تاثیر سرعت سایت و موبایل دوست بودن در بهبود رتبه گوگل

بهبود رتبه سایت در گوگل با موبایل دوست بودن سایت شما نیز ارتباط مستقیمی دارد. این مسئله یکی از مهمترین عواملی است که باید هم در بخش طراحی سایت  در اصفهان مورد توجه قرار گیرد و هم در بخش سئو به آن توجه شود. برای ارتقای سایت خود، باید مطالب آن را به گونه ای تنظیم کنید که افراد با تلفن همراه نیز بتوانند از آن ها استفاده کنند و به سایت شما امتیاز مثبت دهند. در صورتی که محتوای شما در تلفن همراه افراد به طور واضح خوانده نشود، بخش بزرگی از مخاطبین را در فیلترهای جست و جوی گوگل از دست می دهید!

برای بهبود رتبه سایت در گوگل باید کلیک هر یک از دکمه های موجود در سایت شما از طریق تلفن همراه نیز به سادگی انجام شود. رعایت این موارد یک نمره مثبت برای شما در فیلترهای گوگل ایجاد می کند و در نهایت منجر به بهبود رتبه سایت در گوگل می شود. در صورت عدم رعایت موارد یاد شده برای طراحی سایت و عدم سازگاری سایت با سیستم عامل تلفن های هوشمند، بی شک با نارضایتی مخاطبین رو به رو می شوید و رتبه گوگل شما نیز به همان نسبت کاهش می یابد.

نقش تصاویر در بهبود رتبه گوگل

محتوای سایت ها فقط مطالب و نوشته های تایپ شده نیستند! بهبود رتبه سایت در گوگل به استفاده از تصاویر و عکس های جذاب و مرتبط با محتوا نیز بستگی دارد. هر چه برای محتوای متنی خود از تصاویر و عکس های زیبا و باکیفیت استفاده کنید، رتبه گوگل شما بهبود خواهد یافت! عکسی که برای این منظور انتخاب می کنید، باید ویژگی های به خصوصی داشته باشد. در وهله اول سایز و ابعاد عکس مطرح می شود که باید بر اساس طراحی و دیزاین سایت شما انتخاب شود. همچنین افقی یا عمودی بودن عکس ها نیز اهمیت دارد.

برای بهبود رتبه سایت در گوگل توجه به ظاهر سایت از اهمیت بالایی برخوردار است و عکس ها دقیقا وظیفه زیباسازی ظاهر سایت را بر عهده دارند! استفاده از ALT IMAGE متناسب با محتوای هر عکس نیز اهمیت دارد. شما باید پس از گذاشتن هر عکس در محتوای خود، یک توضیح مختصر در رابطه با عکس بنویسید! به این ترتیب بهبود رتبه سایت در گوگل در زمان کوتاه تری به انجام می رسد.

 

 

 

تولید محتوا چه تاثیری بر رتبه گوگل دارد؟

اهمیت تولید محتوا را برای بهبود رتبه سایت در گوگل، دست کم نگیرید! این که محتوایی استاندارد تولید کنید که مخاطبین را به خود جذب کند، یک عامل موثر در ارتقای سایت شما به شمار می رود. برای این منظور باید برخی فاکتورهای مهم را مد نظر قرار دهید. در وهله اول ابتدا باید نوع محتوای خود را مشخص کنید. محتوای سایت شما می تواند به صورت ویدیویی بارگذار شود. همچنین برخی از محتوای متنی برای سایت خود استفاده می کنند. برای ایجاد یک محتوای متنی مناسب ابتدا باید به فاکتور کلمات کلیدی توجه داشته باشید.

گوگل به دقت بررسی می کند که هر یک از کلمات کلیدی را چند بار در متن و محتوای خود به کار برده اید و آیا از کلمه دم دراز نیز در محتوای خود استفاده کرده اید یا خیر! کلیه این موارد بر بهبود رتبه سایت در گوگل تاثیر به سزایی دارند.  در نظر گرفتن شرایط روز و توجه به اخبار روزمره برای تولید محتوایی که بازدید بالایی دارد، اهمیت خواهد داشت. شما می توانید از مضمون هایی در نوشته های خود استفاده کنید، که افراد بیشتری آن ها را در اینترنت سرچ می کنند. بهبود رتبه سایت در گوگل به محتوای بصری شما نیز مرتبط است.

 

 

پس از تولید محتوای متنی به سراغ محتوای بصری سایت خود بروید! برای تولید محتواهای ویدیویی به تایم هر فیلم توجه کنید. مدت زمان هر یک از این فایل های ویدیویی نباید از 10 دقیقه تجاوز کند. بهتر است فایل های ویدیویی بین 5 تا 10 دقیقه تهیه و تنظیم شوند.  برای داشتن یک سایت موفق به سلایق مخاطبین خود توجه داشته باشید و با در نظر گرفتن پیشنهادات و انتقادات آن ها در تبادلات سایت، تولید محتوای خود را انجام دهید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *