آیا سئو سایت به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت منطقی است؟

خلاصه مقاله:آیا سئو سایت در اصفهان به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت می‌تواند انتخاب عاقلانه‌ای باشد؟ در این مقاله به این چالش پاسخ خواهیم داد…

آیا هزینه‌های سنگین راه اندازی کسب‌وکار یا استارت آپ شخصی شما را از شروع کار منصرف کرده است؟ امروزه بسیاری از افراد دغدغه تاسیس مغازه یا شرکت خود را دارند. با این حال همه می‌دانند برای راه اندازی یک تجارت فیزیکی باید هزینه‌های زیادی را متحمل شد. به‌عنوان مثال فردی که در داخل اصفهان زندگی می‌کند، برای اجاره یک مغازه حداقل باید ماهانه چندین میلیون کنار بگذارد. اگر شما نیز با این قبیل مشکلات مواجه شده‌اید، نباید خیلی زود ناامید شوید، چرا که با سئو سایت در اصفهان به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت می‌توانید با صرف هزینه‌های پایین کسب‌وکار جدید خود را آغاز کنید.

البته اگر از مخالفان تجارت اینترنتی هستید، ابتدا بگذارید با یک مثال جالب نظر شما را تغییر دهم:

  • آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا هیچ محصولی در انبار خود ندارد.
  • اوبر، بزرگترین سرویس تاکسیرانی جهان هیچ هزینه‌ای برای خرید و نگهداری تاکسی نپرداخته است.
  • نتفلیکس، بزرگترین سرویس اشتراک فیلم و سریال نیز تاکنون هیچ فیلمی نساخته است.

این‌ها تنها یک مثال از هزاران نمونه موجود در دنیای آنلاین هستند. بنابراین شاید قانع شده باشید که در دنیای امروز سئو سایت در اصفهان و سایر شهرهای ایران انتخاب بهتری برای شروع فعالیت کاری برندها است.

آیا سئو سایت به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت منطقی است؟

آیا سئو سایت به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت منطقی است؟

 

کوچ کسب‌وکارهای فیزیکی به سمت دنیای آنلاین

در حال حاضر دلایل زیادی وجود دارد که کسب‌وکارها را به سمت تجارت اینترنتی ترغیب کرده است. فردی را تصور کنید که بخواهد یک مغازه کوچک یا یک فروشگاه ساده در یکی از محله‌های معمولی اصفهان اجاره کند. چنین تجارتی علاوه‌بر هزینه‌هایی که در پی انبارداری، خرید جنس یا دریافت جواز و غیره باید بپردازد، مجبور است مقداری از بودجه خود را برای کرایه مغازه در نظر بگیرد. اما مشکل دقیقا از همین جا شروع می‌شود. مراجعه به بنگاه‌ها و شنیدن اجاره ماهانه مغازه می‌تواند به کلی تمام انگیزه‌های تازه‌کارها را نقش بر آب کند. اصلا مگر یک مغازه‌دار در بدو شروع به کار خود چقدر درآمد دارد که بخواهد چند میلیون اجاره دهد؟

در چنین مواقعی من به دوستان خودم طراحی و سئو سایت در اصفهان را پیشنهاد می‎‌کنم. فراموش نکنید علاقه مندان به خرید اینترنتی روز به روز درحال افزایش است و این موضوع می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای برای شما باشد. تنها کافی است که درصد کمی از کرایه‌ای که برای مغازه در نظر گرفته بودید، برای بهینه سازی سایت خود بپردازید. صد البته که صرفه جویی در هزینه‌ها تنها دلیل افزایش اینترنتی شدن کسب‌وکارها نیست.

یکی دیگر از مزایایی که سئو سایت به ارمغان خواهد آورد، فروش بیشتر است. زمانی که شما یک سایت راه اندازی کرده و به خوبی روی بهینه سازی آن زمان و هزینه صرف کنید، نرخ بازگشت به سرمایه شما بسیار بیشتر از تاسیس یک مغازه فیزیکی خواهد بود. به این موارد مدیریت آسان‌تر یک تجارت آنلاین را نیز اضافه کنید. در مجموع می‌توان گفت برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند با بودجه کم یا متوسط کار خود را آغاز کنند، طراحی سایت و بهینه سازی آن بهترین گزینه است.

آیا سئو سایت به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت منطقی است؟

 

مزایایی که سئو سایت دارد

تا به این جا به طور کلی پی بردیم که چرا سئو سایت به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت می‌تواند انتخاب معقول‌تری باشد. اما اجازه دهید بهتر و دقیق‌تر به این مساله نگاه کنیم. واقعا چرا باید تجارت خود را روی سایت پیاده سازی کنیم؟ طبق چه منطقی مغازه آنلاین انتخاب بهتری نسبت به مغازه فیزیکی می‌باشد؟ در ادامه به تمام چالش‌هایی که پیرامون این موضوع برای شما مطرح شده است، می‌پردازیم:

سئو سایت باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌شود

سئو وب‌سایت می‌تواند به راحتی در هزینه راه اندازی کسب‌وکارتان صرفه جویی کند. یک مغازه کتاب‌فروشی را در نظر بگیرید. اگر این مغازه بخواهد کار خود را با اجاره یک محیط فیزیکی شروع کند، باید هزینه‌های جاری زیادی پرداخت کند. انبارداری، خرید جنس اولیه، تهیه قفسه برای کتاب‌ها و بسیاری از موارد دیگر علاوه بر اجاره ماهانه می‌تواند برای شما خرج باز کند. با این حال اگر تجارت خود را به جای مغازه در یک سایت ایجاد کنید، تمامی هزینه‌ها در طراحی و سئو خلاصه می‌شود.

سئو سایت کسب‌وکار شما را به افراد بیشتری نمایش می‌دهد

سئو سایت به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت می‌تواند تجارت شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد. یک فروشگاه لوازم خانگی را در نظر بگیرید که در یکی از خیابان‎‌های پر تراکم اصفهان محصولات خود را به فروش می‌رساند. به نظر شما این مغازه روزانه چقدر بازدید کننده خواهد داشت؟ به طور قطع تعداد این افراد زیاد است، اما نباید فراموش کنید بازدیدکنندگان شما تنها محدود به کسانی است که از آن خیابان خاص عبور می‌کنند. اکنون تصور کنید همین فروشگاه لوازم خانگی محصولات خود را برای فروش در سایت عرضه کند. چنانچه موفق شود در کلمات کلیدی رتبه‌های خوبی کسب کند، این فرصت را دارد تا به تمام افراد سطح شهر محصولات خود را بفروشد.

سئو سایت می‌تواند یک جریان درآمدی غیرفعال ایجاد کند

زمانی که سایت خود را به رتبه‌های برتر گوگل می‌رسانید، دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید. تنها کافی است در گوشه‌ای بنشینید و از فروش خود لذت ببرید. این یکی از ویژگی‌های مثبت فروش آنلاین است. البته مسئله به این جا ختم نمی‌شود. در فروش حضوری تنها زمانی می‌توانید کالاها و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید که خودتان در مغازه حضور داشته باشید. اما این موضوع در سایت کاملا متفاوت است. وقتی محصولات شما در سایت قرار دارد، حتی اگر در مسافرت باشید و یا زمانی که خوابیده‌اید، ممکن است مشتریان از سایت شما خرید کنند.

 

سئو سایت مدیریت راحت‌تری خواهد داشت

سئو سایت به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت دردسر کمتری دارد. البته نباید از دغدغه‌های مدیریت و پشتیبانی سایت چشم پوشی کرد، اما قطعا چنین معضلاتی بسیار کمتر از چالش‌های یک فروشگاه حضوری خواهد بود. در فروش اینترنتی می‌توانید تمام جزئیات محصولات را به مشتریان ارائه دهید، قیمت تمامی آن‌ها را به اشتراک بگذارید و در مجموع کار خود را آسان کنید. این در حالی است که یک مغازه واقعی نیاز به بررسی دائمی و هزینه‌های جانبی زیادی دارد.

سئو سایت یا اجاره مغازه

سئو سایت یا اجاره مغازه

آیا سئو سایت به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت انتخاب درستی است؟

قطعا با خواندن این مقاله به این نتیجه می‌رسیم که اگر می‌خواهیم کسب‌وکار یا استارت آپی راه اندازی کنیم، بهتر است ابتدا آن را روی سایت پیاده سازی کرده و به فروش مناسبی برسیم. البته این بدین منظور نیست که تجارت فیزیکی را نادیده بگیریم. داشتن یک مغازه در سطح شهر اصفهان نیز بسیار مفید است و می‌تواند به موفقیت برند شما کمک کند. اما با توجه به افزایش هزینه‌های اجاره مغازه در ایران و خصوصا تهران، پیشنهاد می‌شود که ابتدا با فروش اینترنتی به سود رسید، سپس برای راه اندازی تجارت حضوری اقدامات لازم را انجام داد. به این ترتیب می‌توان مشتریان مجازی را نیز به خرید حضوری دعوت کرد و از طریق فروش حضوری و آنلاین سود چند برابری بدست آورد.

سخن پایانی

سئو سایت  به جای اجاره ی مغازه ای گران قیمت می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی باشد که می‌خواهند با بودجه کم یا متوسط تجارت خود را آغاز کنند. اگر شما نیز در ابتدای مسیر هستید و هزینه‌های ناشی از اجاره مغازه دست شما را بسته است، پیشنهاد می‌کنم ابتدا کسب‌وکار آنلاین خود را افتتاح کنید و سپس در صورت تمایل از مغازه خود رونمایی کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید ایده خود را عملی کنید و برند خود را به سمت موفقیت سوق دهید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *