مراحل سئو سایت چند زبانه به سادگی هر چه تمام تر

مراحل سئو سایت چند زبانه

مقدمه

گسترش اینترنت و همه گیری آن میان مردم باعث شده تا این روزها بسیاری از افراد به دنبال استفاده از سایت برای فروش محصولاتشان باشند. در گذشته فروشندگان برای فروش محصولاتشان مجبور بودند تا از روش های سنتی استفاده کنند. در حال حاضر اما قضیه متفاوت تر از هر زمان دیگری شده است. سایت یک بستر مناسب می باشد که افراد از هر کجای دنیا بدون وجود داشتن محدودیت جغرافیایی و البته محدودیت زمانی می توانند دست به خرید از وب سایت بزنند. یک تفکر اشتباهی که در ذهن بسیاری از افراد جا افتاده؛ این موضوع است که با داشتن وب سایت می توانند به فروش میلیونی برسند؛ در صورتی که این طور نیست.

اگر دوست دارید تا وب سایت شما در لینک های برتر گوگل جای بگیرد؛ نیاز است تا از یک مفهوم به نام سئو استفاده کنید. با استفاده از سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، وب سایت شما می تواند در لینک های برتر گوگل جای بگیرد. اگر به دنبال استفاده از خدمات سئو هستید؛ سایت بسیار درستی را جهت کسب اطلاعات در این خصوص انتخاب کرده اید.

مراحل سئو سایت چند زبانه

مراحل سئو سایت چند زبانه

برای سئو یک سایت باید چه مراحلی را طی کنیم؟

طبیعتا افرادی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند؛ به دنبال دانستن این موضوع هستند که برای سئو یک سایت باید چه قدم هایی طی شود. به این سوال نمی توان یک پاسخ قطعی داد؛ چرا که المان های بسیاری زیادی وجود دارند که می توانند بر روی این مراحل تاثیر بگذارند. با توجه به این که ماهیت هر سایتی متفاوت از سایت دیگر می باشد نمی توان یک صحبت قطعی در مورد آن داشت. به طور مثال سئو یک سایت فروشگاهی متفاوت از سئو یک سایت خدماتی است. بر اساس ماهیت سایت، می توانید این مراحل را مشخص نمایید.

برخی از سایت ها برای این که بتوانند خود را در سطح دنیا مطرح کنند؛ اقدام به چند زبانه کردن سایت خود می کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که برای سئو سایت چند زبانه نیاز است تا مراحلی مختلف را طی کنید.

سئو سایت چند زبانه باید به چه شکلی انجام شود؟

سئو سایت چند زبانه باید به چه شکلی انجام شود؟

 

مراحل سئو سایت چند زبانه که باید آن را انجام دهید.

با توجه به این موضوع که سایت های چند زبانه خدمات خود را در بخش های مختلفی ارائه می دهند؛ نیاز است تا به مقوله سئو سایت در اصفهان توجه ویژه ای شود. صادقانه این موضوع را بیان می کنیم که از مهم ترین مزیت های سایت چند زبانه در این است که مشتریان شما محدود به یک منطقه خاص نیستند و می توانید کسب و کار خود را در سطح بین الملل در معرض دید همگان قرار دهید. با این تفاسیر قصد داریم به صورت کلی در مورد مراحل سئو سایت چند زبانه صحبت کنیم.

  • محتوا؛ پادشاه است.

تولید محتوا مهم ترین بخش از سئو کردن یک سایت در اصفهان  می باشد. بدون تولید محتوای مستمر و البته یونیک تقریبا نمی توان در لینک های برتر جای گرفت. در سایت های چند زبانه نیاز است تا به تعداد زبان های سایت؛ تولید محتوا انجام دهید. به طور مثال اگر سایت شما به زبان فارسی، انگلیسی و فرانسوی می باشد؛ نیاز است تا محتواها به هر سه زبان نگارش شوند.

  • مشکلات فنی گریبان سایتتان را نگیرند.

از دیگر مسائلی که می تواند تاثیر فوق العاده منفی بر روی سئوی یک سایت بگذارد؛ موضوع مشکلات فنی است. شما باید تمامی مشکلات فنی سایتتان را برطرف کرده تا کوچک ترین خللی در روند سئو سایت چند زبانه به وجود نیاید. یک نکته طلایی دیگر که ممکن است در وب سایت های دیگر به آن اشاره نشده باشد؛ این موضوع می باشد که اضافه کردن یک تب جدید به وب سایت باعث می شود تا مشکلات فنی بسیار زیادی به وجود آید. یکی از مشکلات متداول که در وب سایت های چند زبانه به وفور به چشم می خورد؛ موضوع آدرس URL می باشد.

زمانی که وب سایت شما به زبان انگلیسی باشد؛ نیاز است تا URL از سمت چپ به راست قرار داشته باشد. در نقطه مقابل اما نیاز است تا URL در زبان عربی از سمت راست به چپ باشد. شاید از نظر برخی افراد این مسئله یک موضوع مهم نباشد اما نمی توانید تصورش را کنید که چه تاثیری می تواند بر روی سئو بگذارد.

کار سئو سایت چند زبانه باید به چه صورتی انجام شود

کار سئو سایت چند زبانه باید به چه صورتی انجام شود

  • درست و اصولی لینک سازی کنید.

از دیگر ارکان مهم در سئو یک وب سایت؛ لینک سازی به شکلی صحیح می باشد. برای لینک سازی سایت های چند زبانه نباید افراط و تفریط در پیش بگیرید؛ چرا که برگ برنده شما نزد گوگل همین موضوع می باشد. برای لینک سازی صفحاتی از وب سایت شما که زبان انگلیسی دارد؛ باید حتما از وب سایت های انگلیسی کار گرفتن لینک را انجام دهید؛ این موضوع عینا برای زبان فارسی و یا سایر زیان های دیگر سایت شما نیز صدق می کند.

  • کلمات کلیدی مورد نظرتان را به درستی ترنسلیت کنید.

برای سئو کردن وب سایت نیاز است تا یک سری کلمات کلیدی مشخص شوند. ممکن است معنی یک کلمه در زبان فارسی با معنای آن در زبان انگلیسی تفاوتی از زمین تا آسمان داشته باشد. به همین منظور باید ترنسلیت کردن به شکلی درست صورت گیرد تا در روند سئو کردن وب سایت هیچ مشکلی به وجود نیاید.

  • تگ های مرتبط انتخاب کنید.

اگر دقت کرده باشید در انتهای هر محتوایی؛ از یک سری تگ استفاده می شود. این تگ ها می توانند یک راه ارتباطی درست و ایده آل را برای مخاطبان شما ایجاد کنند و به این شکل در معرض دید همگان قرار بگیرید. پیدا کردن تگ ها نیز زمان بر نیست و می توانید از اخبار داغ که هر روزه ممکن است مخاطبان زیادی را داشته باشند؛ استفاده کنید.

  • سایت مپ درست ایجاد کنید.

برای این که ربات های گوگل بتوانند سایت شما را بشناسند و به آن سر بزنند؛ نیاز است تا وب سایت شما دارای سایت مپ باشد. سایت مپ باید به صورت دقیق و با جزئیات ذکر شده باشد. یک نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید؛ این موضوع است که برای هر زبان سایت شما؛ نیاز است تا یک سایت مپ مجزا وجود داشته باشد.

 

استراتژی های سئو سایت

استراتژی های سئو سایت

استراتژی را فراموش نکنید.

تا به این جای مقاله در مورد مراحل سئو سایت چند زبانه صحبت شد. برای این که بتوانید در سئو سایت چند زبانه قوی عمل کنید؛ نیاز است تا یک استراتژی درستی داشته باشید و بر اساس همین استراتژی ها کار سئو کردن را پیش ببرید.

یک مورد مهم دیگری که بیان کردن آن خالی از لطف نمی باشد این است که تنها با دانستن مراحل سئو سایت چند زبانه نمی توانید؛ جایگاه وب سایت خود را در لینک های برتر گوگل تثبیت کنید. بر همین اساس اگر دوست دارید تا رقبای کاری خود را از میدان به در کنید؛ باید با افراد آگاه در این زمینه ارتباط داشته باشید. اگر در شهر اصفهان ساکن هستید؛ می توانید از خدمات سئو سایت در اصفهان بهره مند شوید.

کلام آخر

اگر به دنبال برند سازی هستید و دوست دارید تا در سطح بین الملل محصولات خود را در معرض دید همگان قرار دهید؛ نیاز است تا وب سایت شما چند زبانه باشد. امیدواریم با خواندن مراحل سئو سایت چند زبانه توانسته باشید اطلاعاتی درست را در این زمینه کسب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *