مقالات سئو
آخرین مقالات سئو
راهنمای مرحله به مرحله تا شناسایی کلمه کلیدی در سئو
خلاصه مقاله:از آن جا که تاثیر کلمه کلیدی بر روی سئو سایت در اصفهان و سایر شهرها بسیار زیاد است، باید توجه زیادی در انتخاب بهترین کلمات کرد. هر چند روشهای زیادی برای شناسایی کلمه کلیدی در سئو وجود دارد، اما در انتها انتخاب کلمه بر عهده متخصصین خواهد بود. در این مقاله با بهترین ایدهها برای پیدا کردن کلمات کلیدی مختلف حوزه کاری سایت آشنا خواهید شد…
سئو سایت در اصفهان و سایر شهرهای ایران بهعنوان یکی از زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت کسبوکارها ایفا میکند. با این حال بهینه سازی سایت در اصفهان از مراحل مختلفی تشکیل شده است که به جرات میتوان فرایند انتخاب کلمه کلیدی را یکی از مهمترین مراحل این علم دانست. انتخاب کیوردهای مناسب با تجارتتان و همچنین تولید محتوا پیرامون کلماتی که کاربران جستجو میکنند، میتواند بسیار حائز اهمیت باشد. در این مقاله به بررسی تاثیر کلمه کلیدی بر روی موفقیت بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت. همچنین نحوه شناسایی کلمه کلیدی در سئو میتواند به شما کمک کند تا با روشهای مختلف Keyword Research آشنا شوید
لزوم استفاده از کلمه کلیدی (keyword) در تولید محتوا
اگر نویسنده محتوا باشید، حتما میدانید که هر مقالهای که در وبسایت قرار میگیرد، به یک کلمه اصلی نیاز دارد. اما چرا باید برای هر مقاله یک یا چند کلمه هدف در نظر بگیریم؟
برای پاسخ به این سوال اجازه دهید مثالی را بررسی کنیم. فرض کنید که کسبوکار اینترنتی شما به دنبال ارائه خدمات نظافتی است. تصور کنید که محتواهای وبسایت شما روی کلمات خاصی متمرکز نشده باشد. اکنون به سوالات زیر جواب دهید:
- چگونه باید موتورهای گوگل محتوای سایت شما را بشناسند؟
- چطور خدمات شما تعیین میشوند؟
- در زمان جستجوی عباراتی مانند نظافت منزل یا کفسابی پارکینگ چگونه باید سایت شما به کاربر نمایش داده شود؟
- …
در چنین مواقعی امکان ندارد که موتورهای جستجویی مانند گوگل محتوای سایت شما را بشناسند. بنابراین زمانی که کاربران به دنبال خدمات یا محصولات شما باشند، پاسخ مناسبی دریافت نخواهند کرد. برای جلوگیری از این مشکل یک راهکار ایجاد شده است. موتورهای جستجو از جمله گوگل با استفاده از الگوریتمهایی قادر به تعیین کلمه کلیدی صفحات شما هستند. در این صورت اگر محتوای شما به درستی برای کلمات حوزه کاریتان بهینه شده باشد، میتواند در نتایج جستجو به مخاطب نمایش داده شود.
تاثیر کلمه کلیدی چگونه است؟
زمانی که محتوا سایت شما با کیفیت مناسبی تولید شده باشد، میتواند به راحتی وارد نتایج جستجو شود. البته این محتوا باید حول یک یا چند کیورد هدف نگارش شده باشد. در غیر این صورت همانطور که گفته شد تاثیر زیادی برای موفقیت شما نخواهد داشت.
با این وجود صرف استفاده از کلمه کلیدی در محتوا نمیتواند برای موفقیت کافی باشد. در واقع نوشتن محتوا پیرامون یک کیورد کار چندان سختی نیست، اما مسئله اصلی شناسایی کلمه کلیدی در سئو خواهد بود. به عبارت سادهتر مشکل استفاده از کلمات کلیدی در تولید محتوا نیست، بلکه مشکل بزرگتر یافتن بهترین کلمات متناسب با کسبوکار شما است.
ممکن است که شما بهترین Keyword را انتخاب کنید، اما تاثیر زیادی روی برند شما نداشته باشد. این موضوع به عواملی مانند سختی کلمه کلیدی، تعداد رقبا و غیره مربوط است. بنابراین در پروسه انتخاب کلیدواژهها توجه به معیارهای مختلف میتواند برای سایت شما ثمربخش باشد.
نحوه شناسایی کلمه کلیدی در سئو
در این بخش میخواهم شما را به صورت مرحله به مرحله با پروسه شناسایی کلمه کلیدی در سئو آشنا کنم. البته این موارد پیشنهادی است و شما میتوانید از روشهای مشابه یا ابزارهای مختلفی برای تحقیق و یافتن کلمات کلیدی سایت خود استفاده کنید:
- چه موضوعاتی را کاربران جستجو میکنند؟
در گام نخست باید از خوب بپرسید اگر کاربری به محصول یا خدمت شما نیاز داشته باشد، چه کلماتی را در گوگل سرچ خواهد کرد؟ پاسخ به این سوال کار چندان دشواری نخواهد بود. مثلا اگر یک سایت فروشگاه کتاب دارید، استفاده از کلیدواژههای چالش برانگیز و پر بازدید مانند خرید کتاب تا واژههایی که بازدید کمتری دارند مانند کتاب اثر مرکب دارن هاردی میتواند از ذهنتان خطور کند.
- از پیشنهادات گوگل استفاده کنید
گوگل یک منبع عالی برای یافتن کلمه کلیدی پر بازدید در حوزه مدنظرتان است. شما از 2 روش میتوانید به پیشنهادات گوگل دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال اگر برند شما در زمینه فروش محصولات ارگانیک مانند عسل فعالیت میکند، ابتدا با وارد کردن کلماتی مانند خرید عسل میتوانید بهترین کلمات متناسب با این کلیدواژه را در بالای نوار جستجو پیدا کنید.
البته این تنها روش نیست، بلکه پس از سرچ این کلمه و ورود به نتایج SERP میتوانید در بخش Related searches با کلماتی که نرخ جستجوی زیادی دارند، روبرو شوید.
3.از پیشنهادات گوگل ترندز نیز استفاده کنید
از آن جا که تاثیر کلمه کلیدی در سئو بسیار زیاد است، بنابراین باید از تمامی ابزارها برای یافتن بهترین گزینهها استفاده کنید. یکی دیگر از منابعی که برای یافتن کلمات پرجستجو و محبوب میتوان از آن کمک گرفت، گوگل ترندز است. اگر یک وبسایت طراحی سایت در اختیار دارید، میتوانید محتواهایی در زمینههای زیر بنویسید
4.از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید
حالا که با پیشنهادات مفید گوگل آشنا شدید، نباید فکر کنید این اصطلاحات بهترین گزینه برای کسبوکار شما هستند. در ادامه شما باید با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، تعداد واژههای بیشتری را در پروسه خود وارد کنید.
ابزارهای زیادی چه به صورت پولی و چه به صورت رایگان برای این کار وجود دارند. برخی از بهترین ابزارهای Keyword Research عبارتند از:
- Keyword planner
- Ahrefs
- SEMrush
- Ubersuggest
- Keyword suffer
البته بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمه هدف در ایران کارایی لازم را ندارند. با این وجود استفاده از یک ابزار مانند کیورد پلنر به تنهایی میتواند مناسب باشد.
5.سختی کلمات کلیدی را تعیین کنید
اکنون شما کلمات زیادی در هر بخش از حوزه کاریتان در اختیار دارید. اما قطعا نمیدانید از کدام کلمه به عنوان کلیدواژه اصلی استفاده کنید. در این زمان باید به فاکتورهایی مانند سختی کلمات دقت کنید. یکی از ابزارهایی که میتواند در تعیین سختی کلمه کلیدی موثر باشد، kwfinder است. این ابزار با توجه به فاکتورهایی مانند توجه به اتوریتی صفحات اول گوگل در کلمه مدنظر، سختی کیورد شما را اندازه گیری میکند.
با این حال تعیین سختی کلمات کلیدی با روشهای دیگری نیز قابل اندازه گیری خواهد بود. در کل 3 نوع کلمه کلیدی وجود دارد که شما میتوانید از آنها برای وبسایت خود استفاده کنید:
- کلمات کلیدی کوتاه (head terms): کلماتی هستند که از 1 واژه تشکیل شدهاند. رقابت در چنین واژههایی زیاد است و البته میزان جستجوی بالایی نیز دارند.
- کلمات کلیدی متوسط (body keywords): این کلمات از 2 یا 3 واژه تشکیل میشوند. طبیعتا این کلمات رقابت کمتری دارند ولی میزان جستجوی آنها از کلمات کوتاه پایینتر خواهد بود.
- کلمات کلیدی بلند (long tail keywords): از بیش از 3 کلمه ساخته میشوند. با وجود این که این کلمات نرخ جستجوی بسیار کمی دارند، اما رقابت بسیار کمی نیز در آنها دیده میشود. بنابراین برای کسبوکارهایی که در ابتدای راه هستند، این کلیدواژهها پیشنهاد میشود.
انتخاب بهترین کلمه کلیدی
همانطور که گفته شد شناسایی کلمه کلیدی در سئو پروسه بسیار پیچیده و البته مهمی است. تا به اینجا ما متوجه شدیم که چگونه کلمات کلیدی پر بازدید و همچنین کم رقابت حوزه کاری خود را پیدا کنیم. با این حال این موارد به تنهایی برای انتخاب بهترین کیورد نمیتواند کافی باشد. توجه به مواردی مانند نرخ کلیک کلمات، CPC، میزان تناسب با محصول و خدمت، ترند بودن و بسیاری از موارد دیگر در کنار میزان جستجو و رقابت باید بررسی شود.
به همین دلیل نیز برای تعیین بهترین کلمه ابزاری وجود ندارد و باید با اتکا به علم و تجربه یک استراتژیست و نویسنده محتوا کلمات مناسب را پیدا کرد. دقت کنید که این کار نیازمند توانایی و تجربه زیاد در سئو و تولید محتوا خواهد بود.
نتیجه گیری
از آن جا که تاثیر کلمه کلیدی بر روی سئو سایت بسیار زیاد است، باید توجه زیادی در انتخاب بهترین کلمات کرد. هر چند روشهای زیادی برای شناسایی کلمه کلیدی در سئو وجود دارد، اما در انتها انتخاب کلمه بر عهده متخصصین خواهد بود. در این مقاله با بهترین ایدهها برای پیدا کردن کلمات کلیدی مختلف حوزه کاری سایت آشنا شدیم.
آیا بازاریابی هوشمند گوگل ارتباطی با کاربرد سئو دارد؟
کاربرد سئو
خلاصه مقاله:اگر به طور صحیح کاربرد سئو سایت در اصفهان را بدانیم و از آنها استفاده کنیم میتوانیم به طور اتوماتیک یک بازاریاب هوشمند که تعطیلی ندارد را استخدام کنیم.
دنیای جدید پر از راه هایی است که می تواند میزان سودآوری کسب و کار شما را افزایش دهد. اما آیا از این راه ها اطلاع دارید؟ یکی از این راه ها دانستن و استفاده از کاربرد سئو سایت در اصفهان و سایر شهرهای ایران می باشد. با توجه به شرایط فعلی کسب و کار ها که یا با تعطیلی های اجباری کرونا مواجه هستند و یا با افزایش نرخ اجاره بها رو به رو می شوند، باید راهی را بیابند تا با هزینه ای کمتر بتوانند بازاریابی خود را منظم انجام دهند. یعنی فروشگاه یا مغازه را به طور شبانه روزی باز نگه دارند و حتی در روزهای تعطیل هم بتوانند به مشتریانشان خدمات عرضه کنند و یا اجناس شان را به فروش برسانند. واضح است که فقط سایت یا اپلیکیشن می توانند این مهم را انجام دهد ولی اگر سایت بدون توجه به کاربرد سئو باشد نمیتواند بازاریابی اینترنتی را به خوبی انجام دهد.
آیا کاربرد سئو می تواند به عنوان یک بازاریاب هوشمند عمل کند؟
کسب و کار و تجارت بدون بازاریابی کردن مانند این است که در خانه ای بدون روشنایی زندگی کرد؛ آیا این امر ممکن است؟! بازاریابی کردن می تواند نور و روشنایی کسب و کار شما را به مردم و کسانی که به اجناس یا خدمات شما نیاز دارند برساند. اگر یک کسب و کار اصلاً تفکر این بازاریابی را نداشته باشد آینده ی اقتصادی خوبی نخواهد داشت و در دنیایی که پر از رقابت است جایی برای او نخواهد بود و در مدت زمانی نه چندان طولانی ورشکست خواهد شد. بسیاری از فعالین تجاری و مشاغلی که اقدام به ایجاد یک وب سایت می کنند اطلاعات کافی در مورد نوع بازاریابی اینترنتی و سایت ها ندارند. یعنی نوع تفکر آنها به این صورت است که می گویند: اگر می خواهید تجارت خود را گسترش دهید صرفاً یک وبسایت مختص به فروشگاه خود ایجاد کنید و یا اینکه یک فقط اپلیکیشن مخصوص برای فروش محصولاتتان در برنامه گوگل پلی یا بازار قرار دهید. در همین ابتدا باید به آنها بگویم که وقتی سایت شما در مرحله اول ایجاد میشود گوگل شما را در سند باکس خود قرار می دهد و برای اینکه بتوانید از آن خارج شوید نیازمند اقداماتی هستید که مجموعه ی آن ها را کاربرد سئو یا سئو سایت در اصفهان و سایر شهرهای ایران می نامند. به طور مختصر برخی از کارهایی که توسط گوگل طبق کاربرد رتبه اینترنتی سایت شما انجام میدهد عبارتند از:
- دسته بندی کلمات کلیدی وب سایت
- بررسی کیفیت و سئو مقالات
- خروج از حالت سندباکس گوگل
- رتبه بندی برای نمایش در صفحه جستجوی کاربران اینترنتی
گوگل بر مبنای کاربرد سئو در مورد سایت شما تصمیم می گیرد
با توجه به اینکه موتور جستجوی تمام ایران گوگل می باشد لذا باید الگوریتم های شناخت سایت توسط گوگل را بدانید تا بوسیله ی آن ها به طور دقیق سئو سایت های خود را سازماندهی کنید و یا در یک کلام کاربرد سئو را بدانید. بسیاری ها که سایت خود را به تازگی تاسیس کردند دلشان میخواهد به سرعت جز ۵ یا ۱۰ سایتی باشند که گوگل هنگام سرچ کاربران اینترنتی به آنها نشان می دهد. بسیاری از شرکتها نیز قول و تضمین این رتبه ی بالا را میدهند اما صاحبین این سایت های تازه تاسیس باید بدانند که سئو استفاده شده برایشان به اصطلاح سئو کلاه سیاه نام دارد و پس از تمام شدن مدت زمانی اندک دیگر رتبه خوبی نخواهد داشت و شاید دیگر توسط گوگل نشان داده نشوند. زمانی که صحبت از رتبه اینترنتی سایت و کاربرد های آن میکنیم یعنی باید بدانیم که ارزش وب سایت به آن وابسته است و به هر میزان که این ارزش بالاتر باشد سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود. اگر این موضوع را بخواهم به زبان ساده و قابل فهم برای عموم بیان کنم به این صورت خواهد بود که: همان طور که داشتن مغازه و فروشگاه در نقاط مختلف مرکز شهر برای کسب سود مهم می باشد و هر کاسب برای داشتن: دکوراسیون، اجناس با کیفیت، نقطه ی مناسب ارتباطی، دید مناسب در فضای بیرون فروشگاه تلاش میکند و برای آن هزینه میکند باید برای وب سایت خود نیز به همان میزان اهمیت دهد و هزینه کند. آیا میدانید کدام کاربرد اینترنت این کار را برای شما انجام میدهد؟ کاربرد سئو دقیقاً همان مواردی که یک کاسب نیاز دارد را به او میدهد. یعنی همان: نقطه ی مناسب برای دیده شدن، بازاریابی و موارد مشابه را عیناً به او خواهد داد.
دقیقاً کاربرد سئو چیست؟
- افزایش میزان دیده شدن :
مولفه های گسترده ی سئو اگر به طور منظم، دقیق و درست اجرایی شوند در مدت زمان نه چندان طولانی سایت شما می تواند در صفحه اول گوگل و بلکه سایت اولی باشد که در نتیجه ی جستجوی کاربران نشان داده می شود. زمانی هم که سایت شما در میان صفحه اول گوگل باشد بازدید و میزان ترافیک سایت شما بالا خواهد بود یعنی سایت شما در بهترین نقطه رفتوآمد کاربران اینترنتی قرار دارد و می توانید بیشتر از رقبا سودآوری داشته باشید.
- برندینگ :
گوگل دنیای فرصت ها و ایده ها است. اگر ایده نابی داشته باشید که فقط منحصر به ذهن شما و فروشگاه شما باشد می توانید به سرعت آن را تبدیل به یک برند کنید و در مدت زمان کوتاهی پس از نشان دادن و مطرح شدن برند تان، می توانید آن را تبدیل به یک استاندارد معتبر کنید و از این طریق می توانید هم خودتان سودآوری داشته باشید و هم سایتتان بازدید بیشتری خواهد داشت.
- دسترسی آسان و امکان مشاهده بیشتر :
زمانیکه فروشگاه شما تبدیل به یک وبسایت شود اولاً مشتریان و کسانی که می خواهند از وب سایت یا همان مغازه ی اینترنتی شما دیدن کنند به راحتی می توانند در هر جا و در هر حالتی که باشند اجناس شما را ببینند و دوماً شما نیز برای اداره ی این مغازه نیاز به استخدام هیچ کارگری به طور مستقیم نخواهید داشت و از این جهت صرفه جویی در هزینه های شما نیز خواهد بود.
- کسب سود بیشتر :
زمانی که شما در کنار فروشگاه واقعی تان یک فروشگاه مجازی (وب سایت) دارید یعنی در حقیقت دارای دو فروشگاه هستید که دروازه ی یکی از آنها به طور شبانه روزی به روی مشتریان باز است و هر زمان که بخواهند میتوانند از محصولات شما دیدن کنند و به همین علت شما می توانید بیش از دیگران محصولاتتان به فروش برسانید و سود بیشتری کسب کنید.
چه مواردی در کاربرد سئو تاثیر دارد؟
همان گونه که در فروشگاه واقعی برخی موارد یا عوامل رفتاری باعث میشوند مشتری جذب شود، وجود برخی عوامل در وبسایتها نیز باعث جذب یا دفع شدن کاربران اینترنتی می شود. آیا شما این موارد را میشناسید؟ هرچه علم شما نسبت به این موارد بیشتر باشد بهتر می توانید وب سایت خود را سازماندهی کنید و در نتیجه جذب مشتری بیشتری داشته باشید. برخی از این موارد عبارتند از:
- انتخاب مناسب کلمات کلیدی :
زمانی که شما از مقالات متعدد برای سایت تان استفاده می کنید یعنی هر کدام از این مقاله ها به عنوان یک فروشنده و یک کارگر محسوب می شود. به هر میزان که کلمات کلیدی در سطح مناسبی در این مقالات به کار برده شوند یعنی آن فروشنده میتواند مشتریان بیشتری را مجاب به خرید از شما کند و در نتیجه تبحر بیشتری برای بالا بردن رتبه ی سایت شما خواهد داشت. در مقابل نیز اگر کلمات کلیدی نامناسبی در مقالات استفاده شود یعنی همان فروشنده توانایی به فروش رساندن محصول را نخواهد داشت و مشتریان نه تنها خرید نخواهد کرد بلکه موجب نارضایتی آنها می شود.
- ارتباط گیری از سایت های دیگر :
در فضای اینترنت و وب سایت ها، تجارت روی دیگری دارد و گوگل میتواند بر اساس اعتباری که دارید شما را به مشتریان خودش یا همان کاربران اینترنتی معرفی کند. به طور مثال گوگل میتواند بر اساس کلمات کلیدی که در سایت شما یافت میشود و همچنین بر اساس لینکهای ارتباطی که شما در سایت های دیگر قرار می دهید اعتبار شما را مشخص کند و بر همان اساس شما را به کاربران خود معرفی کند. نام دیگر این کاربرد را در محتوای متنی رپرتاژ و در سئو اصطلاحاً seo off page می نامند.
- محتواهای مناسب و منظم :
داشتن محتواهایی که به صورت منظم و مرتبط با سایت شما باشند، می تواند اعتبار سایتتان را بالا ببرد و زمانی که کاربران اینترنتی در جستجوی کالایی باشند که شما آن جنس خاص را داشته باشید در این صورت گوگل سایتتان را به آن کاربران اینترنتی نشان خواهد داد. البته یادتان نرود که فقط در صورتی نشان داده خواهید شد که محتواهای مورد تایید و درست را در سایت خود بارگذاری کرده باشید.
چگونه از گوگل بخواهیم تا برای ما بازاریابی کند؟
کاربرد سئو در بازاریابی کردن ۲۴ ساعته و هوشمند برای وب سایت ها است. یعنی زمانی که شما الگوریتم ها و قوانین سئو را رعایت کنید سئو در قبال این رعایت قوانین، برای شما همچون یک بازاریاب ۲۴ ساعته بدون هیچگونه خستگی فعالیت خواهد کرد. اگر میخواهید گوگل برای شما به عنوان یک بازاریاب عمل کرده باید به سراغ موارد سئو ی سایت بروید و بدانید که به هر میزان که این رتبه ی اینترنتی را بالا ببرید به همان میزان بازاریاب قوی تری استخدام نموده اید و او میتواند در میان سایت هایی که رتبه های مختلفی دارند شما را بالاتر ببرد و در نتایج جستجوی کاربران اینترنتی در صفحات اولیه خواهید بود. البته به یاد داشته باشید برای اینکه بتوانید این بازاریاب را تقویت کنید باید دائماً حواستان به رتبه اینترنتی وب سایتتان باشد از جمله مواردی که باید همیشه به روزرسانی شوند و به طور منظم در سایت قرار گیرد همان محتواهای یونیک و با کیفیت می باشد.
با سئو کلاه سفید بیشتر آشنا شوید!
سئو کلاه سفید
خلاصه مقاله :منظور از سئو کلاه سفید، استفاده از تکنیکهای اصولی و قانونی در دنیای وسیع سئو است. با استفاده از این تکنیکها سایت شما در موتورهای جستجو جایگاه مناسبی پیدا خواهد کرد. در این محتوا به ارائه توضیحاتی در رابطه با این نوع از سئو و تکنیکهای آن پرداخته شده است.
تکنیکهای سئو کلاه سفید
شاید در سالهای گذشته کسی استفاده از تکنیکهای سئو کلاه سفید را برای رتبهبندی صفحات خود مناسب نمیدانست. به این علت که زمان زیادی لازم بود تا به نتیجه دلخواه خود برسد. اما حالا روشهایی وجود دارد که باعث افزایش سرعت کار شما میشود و نیازی به استفاده از سئو کلاه سیاه نخواهید داشت. در این مطلب این ترفندها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نکته با اهمیتی که در استفاده از روش سئو کلاه سفید وجود دارد، این است که شما چگونه این تکنیکها را به کار بگیرید تا سایت خود را بهینهسازی کنید.
ارتقاء کیفیت محتوا در سئو کلاه سفید
در حال حاضر محتوا یکی از اصلیترین و مهمترین قسمتهای سئو سایت در اصفهان و سایر شهرهای ایران میباشد. چیزی که برای موتورهای جستجو همچون گوگل با اهمیت است، این مسئله است که شما محتوای با کیفیت بالا در صفحه سایت خود قرار دهید. شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا محتوایی که تولید میکنید ارزش بالایی داشته باشد. شما باید تمام اصول را در تولید محتوا رعایت کنید. از جمله نکاتی که گوگل در رابطه با محتوای سایتها بررسی میکند این موارد هستند: عنوانی که برای مقاله انتخاب میکنید، طول متن محتوا، چگونگی استفاده از کلمات کلیدی، قدمت محتوا و لینکهای داخلی مورد استفاده در محتوا
یکی از تکنیکهای به کار رفته در سئو کلاه سفید در اصفهان در رابطه با تولید محتوا، این است که شما محتوایی تولید کنید که دارای منابع معتبر باشد. برای گوگل محتواهایی دارای ارزش است که طولانی و مرتبط باشند و متن محتوای شما حداقل هزار کلمه باشد.
جذاب بودن محتوای شما یکی از تکنیکهای سئو کلاه سفید میباشد. اگر شما قادر باشید محتوایی تولید کنید که دارای جذابیت باشد، شک نداشته باشید که این نکته به جذب لینک به سایت شما کمک زیادی میکند.
نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که سعی کنید محتوایی که تولید میکنید بروز باشد و بتواند ارتباط خوبی با کاربران برقرار کند. البته این نکته را در نظر بگیرید که بهترین محتوا نیز امکان دارد که چند ماه زمان ببرد تا رتبه خوبی درSERPها بهدست بیاورند.
سایر تکنیکهای سئو کلاه سفید
- رضایت کاربران، به عنوان تکنیکی در سئو کلاه سفید مطرح شده است. تمام سختگیریها و فاکتورهای رتبهبندی که گوگل در نظر گرفته است، به این علت است که برای کاربران خود بهترین و کاملترین نتایج را عرضه کند. شما باید رضایت کاربران را جزء اهداف اصلی خود قرار دهید. شما باید بدانید که کاربران با چه هدفی به سایت شما مراجعه میکنند تا بتوانید عملکرد خود را بهبود بخشیده و رتبه سایتتان را در میان برترینهای گوگل بالا ببرید.
- بهینهسازی سایت برای گوشیهای همراه نیز تکنیک دیگری در این سئو است. امروزه سایتهایی که برای موبایل سئو نشدهاند به سختی خواهند توانست رتبه خوبی در گوگل کسب کنند. اگر تا بحال سایت خودتان را برای موبایل بهینهسازی نکردهباشید، این را بدانید که ار سایر رقبای خود عقب هستید. با بهینهسازی کردن سایت خود برای گوشیهای تلفن همراه، برای کاربران این امکان را فراهم خواهید کرد که محتوایی را که در صفحه مانیتور خود میبینند، در تلفن همراه خود نیز با همان کیفیت مشاهده کنند.
- یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رتبهبندی، بازاریابی محتوا میباشد. با استفاده از تکنیک سئو کلاه سفید قادر خواهید بود به محتواهای سایت خودتان ارزش و اعتبار ببخشید. شما میتوانید با استفاده از این روش سئو از طریق ایجاد صفحههای مرتبط، منتشر کردن مقالههای خودتان در سایتهایی که معتبر هستند و خیلی از کارهای دیگر، برای محتوای سایت خود بازاریابی کنید.
- در گذشته شما میتوانستید با استفاده زیاد و نامناسب از کلمات کلیدی در محتوای سایت خود، رتبه برتر در گوگل را بدست بیاورید. اما در حال حاضر با بروزرسانی هایی که در الگوریتم رتبهبندی گوگل، انجام شده است دیگر این روش کاربردی ندارد. گوگل برای کلمات کلیدی ارزش بسیاری قائل است. یکی از تکنیکهای سئو کلاه سفید، استفاده درست و اصولی از کلمات کلیدی در محتوای سایت است.
- تصویرها اولین چیزی هستند که توجه کاربران را به خود جلب میکنند. پس باید در انتخاب تصاویر دقت داشته باشید. البته نباید از تصاویری استفاده کنید که سرعت سایت شما را پایین بیاورند. شما میتوانید تصاویر خود را بهینهسازی کنید و در سایت خود قرار دهید.
فعالیت در صفحههای اجتماعی و افزایش سرعت سایت در سئو کلاه سفید
فعال بودن در صفحههای اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام یکی از تکنیکهای سئو کلاه سفید در اصفهان و سایر شهرهای ایران است. با فعالیت در این شبکهها شما میتوانید لینکهای زیادی را برای سایت خود داشته باشید. یکی دیگر از تکنیکهای آن، افزایش سرعت سایت است. روشهای بسیاری برای این کار وجود دارد. یکی از این روشها استفاده از سیستم CPN به منظور افزایش سرعت سایت است.
با توجه به مواردی که در این مطلب ارائه شد، حتما به اهمیت این سئو در اصفهان پی بردهاید. در روند کاری خود همیشه به این مساله توجه داشته باشید که رعایت اصول و قوانین در هر مسالهای در بلند مدت منجر به پیشرفت در آن زمینه میشود. با بکار بردن اصولی تکنیکهای سئو، مطمئن باشید سایت شما جایگاه مناسب خود را پیدا خواهد کرد.