مقالات سئو

آخرین مقالات سئو

تولید محتوا برای تقویت سئو سایت

آیا سایت تان برای کاربران کاربردی است؟

خلاصه مقاله:در این مطلب به مبحث «قابلیت استفاده از وب سایت» از زاویه‌ی دیدِ موتور‌های جستجو نگاه می‌کنیم و سپس به ارائه راهکارهای تقویت سئو سایت می‌پردازیم.

برای اینکه روی تقویت سئو سایت تان تمرکز کرده و آن را به یک روال همیشگی و بلند مدت تبدیل کنید، باید بدانید که سایت تان می بایست برای مخاطبان «قابل استفاده» باشد؛ اما قابل استفاده بودن ِیک سایت برای کاربران چه معنایی دارد؟

با دیدن کلمه «سئو» چه چیزی به ذهنتان خطور می کند؟ فکر می کنید برای تقویت سئو سایت باید تمام تمرکز و انرژی خود را کجا قرار دهید؟ اولین پاسخی که  اغلب مدیران سایت ها می دهند این است: «تمرکز روی کلمات کلیدی با رقابت کمتر». کاملا واضح است که با تمرکز روی کلمات کلیدی نمی توان به بهبود و تقویت سئو سایت کمک کرد. الگوریتم های مخصوصِ موتورهای جستجو نه تنها ارتباط کلمات کلیدی شما را در صفحات سایت تان و داخل متا دیتاها بررسی می کنند، بلکه مدت زمانی که کاربران در سایت تان وقت صرف میکنند، نرخ پرش، لینک های نامناسب و کیفیت صفحات تان را هم ارزیابی می کنند.

برای اینکه همه‌ی جنبه های ضروری در مورد تقویت سئو سایت تان را در نظر بگیرید باید «قابل استفاده» بودنِ سایت تان را برای کاربران ارزیابی کنید. هرچقدر بتواند کاربران را راضی و خوشحال نگه دارید، می توانید نظر موتور های جستجو را هم جلب کنید. در نتیجه نرخ «قابلیت استفاده سایت تان» افزایش پیدا خواهد کرد.

 

منظور از قابلِ استفاده بودنِ یک سایت چیست؟

برای اینکه بدانید وب سایت تان برای مخاطب قابل استفاده و کاربردی است، باید بتوانید به سوالات زیر پاسخ دقیق بدهید. اگر نتوانستید چه؟ کاملا واضح است، باید ابزار های لازم را انتخاب کرده و برای اصلاح و بازنگری روی سایت تان دست به کار شوید.

  1. اثربخش بودن سایت: آیا کاربران بعد از ورود به سایت تان می توانند به اهدافشان برسند؟ اهداف یک کاربر می توانند شامل دریافت اطلاعات جدید، پیدا کردن و خرید محصول، یافتن شماره تلفن «خدمات مشتری» و غیره باشند.
  2. کارا بودن: کاربر باید برای دستیابی به تک تک اهدافش در سایت شما بیشتر از چند ثانیه منتظر لود شدن یک صفحه، یک تصویر یا یک فایل صوتی نماند! کارآمد بودن سایت یعنی بالا بودن سرعت load شدن صفحات و جابجایی کاربر بین بخش های مختلف ِآن. هرچقدر بتوانید سرعت عملیات در سایت تان را بالا ببرید، مخاطبان ترجیح می دهند بیشتر در آن وقت بگذرانند.
  3. قابلیت یادگیری آسان: یک سایت باید آنقدر خوب طراحی شده باشد که نحوه کار کردن با را بتوان در عرض چند دقیقه آموخت. ببینید که آیا همه‌ی بخش های سایت تان کاملا واضح طراحی شده اند؟ مثلا دکمه های CTA آنقدر سازگار طراحی شده اند که کاربران بدانند با آنها چطور کار کنند؟ آیا آیکون ها طوری انتخاب شده اند که هر کاربری به محض دیدنشان، کارایی آنها را حدس بزند؟
  4. خاطره انگیز بودن: یکی از راه های تقویت سئو سایت این است که بتوانید با کمترین عناصر، به سرعت در ذهن مخاطبان ثبت شوید. آیا سایت تان طوری متمایز از رقبا طراحی شده است که دفعات بعدی که کاربران به آن وارد می شوند بتوانند آن را فورا به یاد بیاورند؟ ورود مجدد ِیک کاربر به وب سایت تان از نظر موتور های جستجو پنهان نمی ماند و به عنوان امتیاز مثبت برای آن تلقی می شود.
  5. جلوگیری از خطاهای رایج: تعدادی از خطاها مثل Page Not found 404 می توانند روی تجربه بد کاربری مخاطبان تاثیر بگذارند. آیا می توانید ادعا کنید که در هیچ بخشی از وب سایت تان هیچ عاملی برای صدور خطا وجود ندارد؟ آیا برای خطاهای احتمالی و pain point های کاربران فکری کرده اید؟

راه های تقویت سئو سایت

اگر به همه سوالات مطرح شده یا تعدادی از آنها جهت تقویت سئو سایت تان پاسخ نامشخص و غیر دقیق دادید، جای نگرانی نیست. با راهکارهایی که در ادامه معرفی می شوند می توانید قابلیت استفاده از وب سایت تان را بهبود دهید.

تولید محتوای مرتبط و کاربردی برای تقویت سئو سایت

هر چقدر یک مخاطب مدت زمان بیشتری را در سایت تان صرف کند به این معناست که محتوای مرتبط و مفید داخل آن یافته است. در نتیجه شاهدِ تقویت سئو سایت تان خواهید بود. ما به این مدت زمان “Dwell time” می گوییم.

اغلب مدیران سایت ها می خواهند بدانند که 2 هزار کلمه برای یک محتوا بهتر است یا 3 هزار کلمه؟! تعداد کلمات را می توانید خودتان انتخاب کنید، نیاز به فکر کردن ندارد! وقتی یک موضوع نیاز به توضیح و بسط بیشتری دارد، بهتر است طول محتوا بیشتر از دو یا هزار کلمه انتخاب شود. اگر موضوع با توضیح بیشتر خسته کننده و غیر کاربردی می شود، بهتر است طول محتوا را کمتر از هزار کلمه در نظر بگیرید. در این صورت مخاطب محتوای شما را خواهد خواند و Dwell time بیشتری در سایت تان صرف خواهد کرد.

افزایش سرعت بارگذاری صفحه

یکی از راه های تقویت سئو افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت تان است. راه های مختلفی را می توانید برای رسیدن به بالاترین سرعت ممکن امتحان کنید. افزونه هایی که برای حافظه کش به کار میروند، کد های ساده و تمیز (مربوط به هر صفحه)، بهینه سازی حجم و اندازه تصویر، کاهش تعداد افزونه های غیر کاربردی و غیره از جمله این راهکارها هستند.

قالب بندی متون وب سایت برای تقویت سئو سایت

اینکه سرتاسر سایت شما حاوی متن ها و عکس های کنار هم چیده شده باشد، اصلا به نفع تقویت سئو سایت تان نیست. وجود نظم و ترتیب، عنوان بندی متن ها و فاصله بین تصاویر باعث ایجاد آرامش در مخاطبان‌تان می شود. در نتیجه زمانی که آنها با سایت شما مواجه می شوند بهتر می توانند بین محتواهای مختلفی که داخل آن قرار داده اید جستجو کنند. از تگ های هدر، زیر عنوان ها، تگ های body و غیره به صورت بهینه استفاده کنید.

درج لینک های خروجی در وب سایت

برای اینکه به محتوا هایتان Credit دهید و برای تقویت سئو سایت تان تخصصی اقدام کنید، پیشنهاد میکنیم حتما لینک دهی به سایت های معتبر خارجی را جدی بگیرید. مخاطبان با دیدن لینک های مرتبط که به آنها اطلاعات بیشتری می دهد، ترغیب می شوند خط به خط محتوای موجود در وب سایت شما را مطالعه کنند.

زمانی که لینک های خارجی مناسب در وب سایت تان وجود داشته باشند، مخاطبان مدت زمان بیشتری با محتوای شما درگیر می شوند. هرچه مدت زمان باقی ماندن ِ مخاطب در وب سایت شما بیشتر شود، سیگنال اعتماد برای گوگل و سایر موتور های جستجو ارسال می شود که محتوای وب سایت شما کاملا مفید و کاربردی است (Dwell time).

  • نکته: گاهی وقت ها دلیلِ اصلی اینکه مخاطب وب سایت شما را ترک می کند، نامناسب بودن محتوایتان نیست. مخاطبان به خاطر اینکه نمی توانند پاسخ سوال خود را در سایت شما پیدا کنند آن را ترک می کنند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت و مطالب تان به شما کمک می کند تا مخاطبان ِهدف را به سمت سایت خود هدایت کنید نه مخاطبانی که با اطلاعات غلط روی لینک محتوای شما در نتایج جستجو کلیک می کنند.

حذف لینک های مشکل دار یا خراب برای تقویت سئو سایت

شما می توانید در وب سایت هایی مانند Screaming Frog SEO Spider، Google Webmaster Tool و W3C Link Checker لینک های مشکل دار ِسایت خود را پیدا کرده و اقدام به حذف یا ویرایش آنها کنید. بررسی سلامت و کیفیت لینک ها یکی از قدیمی ترین راهکار های بهینه سازی سئو سایت می باشد.

محتوای خوانا و قابل درک

مخاطبان خود را جهت بهینه سازی سئو سایت تان به خوبی بشناسید. حتما با لحن و کلمات ساده با آنها ارتباط برقرار کنید. حتی تحصیل کرده‌ترین مخاطبِ یک سایت علاقه ندارد وقتی یک محتوا را باز می کند، با متنی شبیه رساله دکتری مواجه شود. هرچقدر هضم محتوا و مضمون وب سایت شما دشوار باشد، احتمال اینکه مخاطب آن را ترک کند بیشتر خواهد بود.

سخن آخر

ابزارها و راهکار هایی که قابلیت استفاده از وب سایت شما را افزایش می دهند به صورت مستقیم روی بهبود سئو سایت هم تاثیر می گذارند. سعی کنید ایرادات ریز و درشت تک تک صفحات خود را بیابید و آنها را در اسرع وقت رفع کنید تا شاهد ورود ترافیک بیشتر به سایت تان باشید.

جایگاه صفر در گوگل با رعایت سئو

آشنایی با سئو سایت برای رسیدن به جایگاه صفر گوگل

آشنایی با سئو سایت برای رسیدن به جایگاه صفر گوگل

با رعایت کردن اصول سئو سایت شما می توانید جایگاه صفر گوگل را به دست آورید. رتبه صفر گوگل به اولین نتیجه جستجو گفته می‌ شود. این جایگاه به عنوان یک پاسخ ویژه به محتواهای سایت، اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد به دنبال این پرسش هستند که چرا جایگاه صفر گوگل اهمیت زیادی دارد. هدف این جایگاه برای کسب درآمد بسیار مهم است و افراد زیادی برای رسیدن به این جایگاه تلاش می کنند. اطلاعاتی که در بالاترین بخش نتایج جستجو نشان داده می‌ شود را به عنوان جایگاه صفر موتور گوگل می شناسند. در واقع جایگاه صفر به عنوان یکی از قطعات محتوا شناخته می ‌شود که پاسخگوی کلمه کلیدی و پرسش مدنظر هر یک از کاربران می باشد. موتور گوگل به تکامل خود در این چند سال ادامه داده تا بتواند بسیاری از پرسش ها را پاسخ دهد.

نقش سئو برای کسب جایگاه صفر در گوگل

نقش سئو برای کسب جایگاه صفر در گوگل

جایگاه صفر در گوگل چه مزیتی دارد ؟

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد جایگاه صفر گوگل اهمیت دارد بررسی مزیت های آن می باشد. نتیجه اول گوگل برای بسیاری از افراد مهم است. با به دست آوردن جایگاه برتر شما می توانید بازدید و ترافیک سایت خود را چندین برابر کنید. جایگاه صفر در گوگل به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک داشته باشید. موقعیت صفر به سئو سایت کمک می ‌کند تا قلمرو بیشتری را در نتیجه جستجو به دست آورید. با کسب این جایگاه می‌ توانید رقبا را به جایگاه های پایین تر ببرید. موقعیت صفر،  نرخ کلیک شما را بالاتر می ‌برد.

رتبه صفر گوگل به شما کمک می‌ کند تا رتبه اول کلمه کلیدی مد نظر را برای سایت خود داشته باشید. بسیاری از افرادی که صاحبان سایت های متفاوت هستند بر این باور می باشند که میزان کلیک ها با ارائه پاسخ مستقیم کاهش پیدا خواهد کرد. کلیک ها به عنوان اولین گام درآمدزایی شناخته می شوند. اگر شما رتبه صفر گوگل را به دست آورید نتایج به صورت صوتی نمایش داده می شوند. موتورهای جستجو از اطلاعات برای نتایج صوتی استفاده خواهند کرد. با بهینه سازی کردن سایت، جایگاه صفر را می ‌توانید در جستجو های صوتی داشته باشید.

رتبه صفر در گوگل

رتبه صفر در گوگل

روش های رسیدن به جایگاه صفر گوگل

اگر مایل هستید به جایگاه صفر گوگل برسید باید سایت را تقویت کنید. همچنین باید روش های رسیدن به این رتبه را بشناسید. مانند تمامی قسمت های سئو جهت رسیدن به رتبه صفر، کیفیت را باید در نظر بگیرید. محتوا باکیفیت آماده کنید تا بتوانید پاسخ پرسش های کاربران را تحویلشان دهید. پاسخ پرسش کاربران باید در پاراگراف هایی که بین ۵۴ تا ۵۷ کلمه هستند ارائه شود. شما باید از تگ های هدینگ برای جدا کردن قسمت های متفاوت محتوا بهره برداری نمایید. لیست های غیر شمارشی و شمارشی، تصاویر، نمودارها، جداول و … را باید در محتوای سایت مورد استفاده قرار دهید.

بهترین محتوا برای رسیدن به جایگاه برتر گوگل

یکی از مهمترین نکات برای رسیدن به رتبه صفر گوگل استفاده نکردن از کلمات کلیدی بلند می باشد. انواع محتواها با کلمه کلیدی مناسب را در رتبه صفر گوگل می توانید مشاهده کنید. با توجه به عبارتی که جستجو می شود هر یک از مناسب‌ ترین پاسخ ها را کاربر می ‌تواند مشاهده نماید. انواع محتوا هایی که در جایگاه صفر قابل نمایش هستند دسته بندی های متفاوتی دارند. پاراگراف های متنی به عنوان مهمترین محتوا هایی هستند که در موقعیت صفر نشان داده می شوند.

لیست های شماره گذاری شده که بولد شده ‌اند به عنوان یکی دیگر از محتواهای مهم در رتبه صفر گوگل شناخته می شوند. شما می توانید لیست های شمارشی را که مربوط به موضوع هستند در سئو سایت به کار بگیرید. جدول ها و نمودارها به عنوان دیگر مواردی هستند که در جایگاه صفر نشان داده می شوند. ویدیوها، تصاویر، تعریف ‌ها، جستجوهای مربوط به قیمت، جستجوهای مقایسه ‌ای، جستجوهای فهرست محور و … به عنوان دیگر محتوا هایی هستند که در جایگاه صفر نشان داده می شوند.

جایگاه صفر گوگل در سایت های فارسی

شما برای اینکه جایگاه صفر گوگل را در وب فارسی به دست آورید باید استانداردهای سئو سایت را بشناسید. در زبان فارسی، جایگاه صفر فعال شده است. سایت خود را برای به دست آوردن این جایگاه باید بهینه سازی نمایید تا بتوانید کاربران دیگری را به سایت خود دعوت کنید. کسب جایگاه صفر میزان ترافیک و کلیک را به صورت چشم گیری بالاتر می ‌برد. شما می‌ توانید با بهینه سازی کردن محتوای سایت خود در قالب پاراگراف های کوتاه، اطلاعات مورد نیاز را به کاربران ارائه دهید.

فرصت های مناسب برای به دست آوردن جایگاه صفر در گوگل

اکنون که به خوبی متوجه شدید چرا جایگاه صفر گوگل اهمیت دارد باید فرصت های مناسب برای موقعیت صفر گوگل را بررسی کنید. هر یک از محتوا ها برای رسیدن به این جایگاه گزینه مناسبی به شمار نمی روند. برای اینکه شما قادر باشید محتوای مناسبی را برای این رتبه به کار بگیری باید زمان مناسب قرار دادن محتوا در سایت را به خوبی بشناسید. اگر محتوای شما در یکی از دسته بندی هایی که بیان کردیم قرار نمی گیرد تلاش کنید آن را در یک از دسته های مناسب بگذارید. کلمات کلیدی که قبلا رتبه خوبی از آنها کسب کرده ‌اید بهترین گزینه هستند تا از آنها استفاده نمایید.

رعایت اصول سئو برای جایگاه صفر گوگل

رعایت اصول سئو سایت مهمترین فاکتوری شناخته می‌ شود که برای به دست آوردن رتبه صفر باید به آن اهمیت دهید. استفاده از عنوان جذاب و منحصر به فرد تاثیر زیادی روی سئو سایت می گذارد. همچنین شما می توانید کلمات کلیدی اصلی و فرعی را برای بالاتر بردن رتبه سایت خود مورد استفاده قرار دهید. اگر مایل هستید رتبه صفر را به دست آورید باید از تگ های ۱ تا ۵ برای جذاب تر کردن محتوا استفاده کنید. در واقع شما با استفاده از تگ های ۱ تا ۵ می توانید سهولت خواندن مطلب را افزایش دهید. قرار دادن تگ آلت برای هر یک از تصاویر با استفاده از کلمات فرعی و اصلی اهمیت زیادی دارد.

از تگ تایتل و همچنین متا دیسکریپشن برای تقویت سئو سایت باید استفاده نمایید. استفاده از لینک های داخلی مرتبط و مفید تاثیر زیادی برای بهینه سازی سایت دارد. ظاهر محتوا و سایت خود را باید بهینه و جذاب تر کنید تا رتبه صفر را کسب نمایید. اصلی ترین مرحله در مسیر به دست آوردن رتبه صفر گوگل این است که محتوای مفید و ممتاز تولید نمایید. محتواهایی که مفید هستند بازخورد مثبت از کاربران دریافت خواهند کرد. شاخص های کیفی و کمی را باید در تولید محتوا در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محتوا را تولید کنید.

نکاتی در مورد کسب جایگاه صفر در گوگل با بهترین محتوا

محتواهایی که همیشه سبز هستند را تولید کنید تا مدت ها بتوانید از آنها مزیت های لازم را دریافت نمایید. محتواهای همیشه سبز به آپدیت شدن نیاز نخواهند داشت. از پر کردن محتوا با کلمات کلیدی اصلی خودداری کنید. برای کسب جایگاه صفر گوگل باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده نمایید. از پاراگراف‌ ها، جدول و همچنین اطلاعات خلاصه و کاربردی باید استفاده نمایید. نمودار و لیست به شما کمک می‌ کنند تا سریع ‌تر بتوانید رتبه صفر گوگل را به دست آورید. در کنار سئو داخلی نیاز است که از به سئو خارجی هم توجه نمایید.

 

 

انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

حتما تا به حال به عنوان یک فرد حرفه ای در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، در مورد سئو شنیده اید. سئو که خلاصه بهینه سازی موتور جستجوست، می تواند برای هر موتور جستجویی کاربرد داشته باشد. اما چون اکثر وب سایت ها اهداف خودشان را بر پایه گوگل می چینند، بیشتر ابزارهای تقویت سئو سایت برای گوگل هستند. این روزها اکثر کسب و کارهای اینترنتی به دنبال تقویت سئو سایت خود هستند تا بتوانند به درآمد عالی در موتورهای جستجوگر برسند. اگر شما هم کسب و کار خود را در اینترنت راه اندازی کرده اید، کافیست که از یک سئوکار حرفه ای برای تقویت سئو وب سایت خودتان کمک بگیرید. مطمئن باشید که شاهد اثربخشی فوق العاده این ابزار در افزایش درآمد خودتان هستید.

انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

سئو سایت چیست؟

حتما تا به حال نام بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو را شنیده اید. سئو برای تقویت یک سایت و رسیدن به درآمد بیشتر بهترین گزینه است. در حالی که بسیاری از مردم تصور می کنند، سئو فقط برای گوگل است؛ اما می توان آن را برای مرورگرهای مختلف دیگری هم مورد استفاده قرار داد. سئو سایت در واقع، ابزاری است که به یک سایت کمک می کند تا در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر رتبه بهتری بگیرد و در لیست های جدیدتر دیده شود.

اگر می خواهید درک بهتری از سئو سایت داشته باشید، می توانید در گوگل یک کلمه کلیدی را سرچ کنید. به طور مثال، پوشاک خانواده را سرچ کنید تا شاهد سایت های مختلف که در صفحه اول گوگل نمایش داده می شوند، باشید. این سایت ها توانسته سئو خود را تقویت کنند تا گوگل به آن ها رتبه خوبی بدهد. بنابراین، سئو سایت در واقع ابزاری است که باعث می شود یک سایت در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری دیده شود.

موتور جستجوگر گوگل به عنوان یکی از محبوب ترین موتورهای جستجوگر، دارای معیارهای مختلفی برای رتبه بندی سایت هاست. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که به دنبال تقویت سئو وب سایت خودشان هستند، باید از سئوکاران حرفه ای کمک بگیرند. از همه مهم تر همه این معیارها روز به روز در حال تغییر هستند و فقط با مطالعه و تحقیق کردن، می توان از معیارهای تقویت سئو وب سایت مطلع شد.

چرا باید به سئو سایت اهمیت بدیم؟

این سوالی است که برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای تازه و نوپا پیش می آید. حالا که با سئو وب سایت و مفهوم آن آشنا شدید، احتمالا می توانید متوجه شوید که چرا باید به سئو سایت خودتان اهمیت بدید. چون سئو سایت شما مستقیما روی فروش و کسب درآمد شما تاثیر می گذارد. اکثر کسب و کارهای امروزی به بهینه سازی موتور جستجو اهمیت زیادی می دهند. چون معیارها و فاکتورهای گوگل را برای رتبه بندی درک کرده اند و می توانند باید با چه برنامه ریزی رتبه بیشتری در گوگل بگیرند.

اما این تمامی اهمیت سئو سایت را نشان نمی دهد. واقعیت این است که تقویت سئو وب سایت های مختلف، به یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. کسب و کارهای بسیار کمی وجود دارند که بدون توجه به سئو وب سایت خودشان در حال فعالیت هستند که البته این کسب و کارها مخاطب هدف شما نمی باشند.

حالا تصور کنید که در میان این رقابت، به سئو وب سایت خودتان اهمیت ندهید. احتمالا هر روز رتبه شما در گوگل کمتر و کمتر می شود. پس دیده شدن در گوگل برای مخاطبین هدف شما، عملا غیر ممکن است. به همین خاطر، توصیه می شود که همه کسب و کارها، حتی با راه های ساده مانند تولید محتوای منظم و سئو شده، سئو وب سایت خود را تقویت کنند. در این صورت می توانند شاهد افزایش درآمد خودشان باشند.

 انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

آشنایی با انواع سئو

در حال حاضر سئو با ابزارهای مختلفی برای سایت های اینترنتی قابل اجراست. در حالی که بسیاری از مردم تصور می کنند که بهینه سازی موتور جستجو کار ساده ای است؛ اما واقعیت این است که با توجه به تنوع سئو، این کار به سادگی قابل انجام نیست. اگر بخواهیم انواع سئو را به شما توضیح دهیم باید گزینه های مختلفی را معرفی کنیم. مانند سئو تکنیکال، سئو محلی، سئو بین المللی و سئو موبایل که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات خاص خودشان را دارند. اما به طور کلی، می توان گفت که انواع سئو به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  • سئو داخلی

سئو داخلی یکی از انواع سبک های سئو سایت است که می تواند برای داخل سایت شما مورد استفاده قرار گیرد. سئو داخلی شامل سئو کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری است که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. انتخاب بهترین سبک سئو داخلی سایت به شما کمک می کند تا بتوانید به نتیجه ایده آل خودتان درکسب و کار اینترنتی برسید.

یکی از ابزارهای عالی برای تقویت سایت به صورت داخلی، تولید محتواست که این روزها بسیاری از مردم از آن کسب درآمد می کنند. تولید محتوای سئو شده، نه تنها باعث جذب بیشتر کاربران می شود، بلکه می تواند تاثیر فوق العاده ای روی افزایش درآمد شما داشته باشد. با تقویت سئو داخلی سایت از طریق تولید محتوا و جستجوی کلمات کلیدی، گوگل را برای رتبه بندی بهتر سایتتان ترغیب می کنید.

  • سئو خارجی

سئو خارجی یکی دیگر از سبک های سئو سایت است که می تواند به صورت خارجی برای تقویت سئو مورد استفاده قرار گیرد. اگر بخواهید بیشتر با مفهوم سئو خارجی آشنا شوید، باید بگوییم که این سبک از سئو به صورت غیر مستقیم سئوی سایت شما را تقویت می کند. به طور مثال، سایت های اینترنتی دیگر اقدام به انتشار محتواهایی می کنند که به سایت شما بک لینک می دهند. در این صورت بازدید سایت شما چندین برابر می شود و می توانید سئو سایت خود را تقویت کنید.

 انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

هزینه سئو سایت چقدر است؟

هزینه سئو سایت وابسته به عوامل بسیار متعددی است و نمی توان بدون در نظر گرفتن آن ها، در مورد این موضوع صحبت کرد. به طور کلی، می توان برای تقویت سئو وب سایت از هزینه کم آغاز کرد و رفته رفته با افزایش درآمد، هزینه بیشتری را برای این کار اختصاص داد. هزینه سئو وب سایت وابسته به ابزارهایی است که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند. ابزارهای استفاده شده برای سئو می توانند تاثیر بسیار زیادی روی هزینه سئو وب سایت داشته باشند. بدیهی است که هر چقدر ابزارهای استفاده شده اصولی تر و حرفه ای تر باشند، تاثیر بیشتری روی سئو وب سایت دارند و از طرفی هزینه استفاده از آن ها نیز افزایش پیدا می کند.

خوشبختانه با وجود تکنیک های مختلفی که برای تقویت سئو سایت وجود دارد، می توان بر اساس بودجه مراحل تقویت سئو وب سایت را انجام داد. حتی بسیاری از افراد می توانند با مطالعه کامل و دقیق، اطلاعات خود را در حوزه تقویت سئو افزایش دهند و خودشان برای تقویت سئو دست به کار شوند. البته این کار برای تقویت سئو وب سایت های حرفه ای، توصیه نمی شود.

چقدر برای تقویت سئو یک سایت زمان لازم داریم؟

تقویت سئو وب سایت می تواند راه کاری مطمئن برای رسیدن به درآمد عالی در اینترنت محسوب شود. اما بسیاری از افراد در مورد اینکه چقدر برای تقویت سئو یک سایت زمان نیاز داریم، سوال می پرسند. اگر بخواهیم اصولی در مورد مدت زمان مورد نیاز برای تقویت سئو سایت صحبت کنیم، باید یک مقاله مفصل را به این موضوع اختصاص دهیم. پس اجازه دهید که بدون رودربایستی در مورد تقویت سئو یک سایت و زمان مورد نیاز برای آن صحبت کنیم.

به طور کلی، هر چقدر بخواهید اصولی تر پیش بروید و مراحل تقویت سئو را بهتر انجام دهید، کار تقویت سئو شما زمان برتر خواهد بود. به طور مثال، برخی از افراد علاقه مند هستند که از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای تحقیق کلمات کلیدی، رهگیری مشتریان و … استفاده کنند. در این صورت، باید زمان بیشتری را برای تحلیل و بررسی داده های بدست آمده اختصاص دهند. بنابراین، زمان تقویت سئو وب سایت افزایش پیدا می کند.

فارغ از این موضوع، مدت زمان مورد نیاز برای تقویت سئو سایت شما وابسته به شرایط سایت شما نیز هست. اگر وب سایت شما از پایه سئو خوبی داشته باشد، می توانید با طی کردن یک سری مراحل ساده، تقویت سئو سایت را انجام دهید. اما اگر وب سایت شما سئو خوبی نداشته باشد، باید از همان ابتدا سئو وب سایت خود را تقویت کنید و سپس مرحله به مرحله پیش بروید.

 انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

انواع سئو و مدت زمان و هزینه لازم برای تقویت سئو وب سایت

سئوکار حرفه ای و تقویت سئو وب سایت شما

چندین بار در داخل این مقاله ذکر کردیم که تقویت سئو سایت کار هر کسی نیست. اگر بخواهید خودتان صفر تا صد کار تقویت سئو را انجام دهید، باید هر روز وقت خود را برای مطالعه منابع بروز جهت تقویت سئو وب سایت صرف کنید. در این صورت، می توانید با معیارهای گوگل برای رتبه بندی سایت آشنا شوید و طبق آن سئو سایت خود را تقویت کنید. ولی برای تقویت سئو به تجربه کاری نیز نیاز دارید که احتمالا با داشتن یک سایت فروشگاهی و یا خدماتی، این تجربه را به سادگی بدست نخواهید آورد.

سئوکار حرفه ای با داشتن تخصص در حوزه تقویت سئو وب سایت، به شما کمک می کند تا کلیه مراحل تقویت سئو وب سایت را به صورت اصولی انجام دهید. برنامه ریزی جهت انجام تکنیک های مختلف جهت تقویت سئو، وظیفه سئوکار حرفه ای است که عملا انجام آن از دست شما خارج است. سئوکار حرفه ای نه تنها دانش کافی برای تقویت سئو وب سایت دارد، بلکه برای این کار تجربه کافی نیز خواهد داشت. بنابراین، می توان با کمک سئوکارهای حرفه ای که در این حوزه فعالیت می کنند، رتبه بندی سایت را در موتور جستجو، بهبود بخشید. در این صورت بازدید و به دنبال آن درآمد کسب و کارهای اینترنتی بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.